Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Τα αποτελέσματα των αγώνων του Σαββάτου 18/3

ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Τα αποτελέσματα των αγώνων του Σαββάτου 18/3


Αναλυτικά:



Α1

Απόλλων 60' Κρ. Βρύσης - Άρης Αμπελειών 5 - 2 


Α.Σ. Πρόμαχοι - Δόξα Εξαπλατάνου 1 - 2


Αναγέννηση Γιαννιτσών - Δόξα Μαυροβουνίου 4 - 2


Α 1ος όμιλος

Ελπίδα Έδεσσας - Ορφέας Ριζαρίου 1 - 0 


Μ.Α. Όρμας - Όλυμπος Αψάλου 0 - 2


Άρης Λουτρακίου - Άρης Νησίου 1 - 5


Πολυκαρπιακός - Μακεδονικός Έδεσσας 3 - 1 


Αστραπή Ζέρβης - Δόξα Μεγαπλατάνου 0 - 2 


Α 2ος όμιλος

Ν. Αετός Σκύδρας - Νίκη Αξού 2 - 0 


ΠΑΟΚ Δαμιανού - ΑΕΚ Καρυώτισσας 2 - 4 


Β 1ος όμιλος

Εθνικός Αριδαίας - Α.Σ. Άγρας 2 - 0 


Αναγέννηση Δωροθέας - Αστέρας Νεοχωρίου 1 - 3 


Παναλμωπιακός - Εθνικός Γραμματικού 0 - 0

Β 2ος όμιλος

ΠΑΟ Δάφνης - ΠΑΟΚ Δυτικού 0 - 2 


Ν. Τραπεζούντα - Άρης Λιπαρού 1 - 2 
 

ΠΑΟΚ Αλμωπίας: Σας περιμένουμε στον "τελικό" ανόδου για την Α' Κατηγορία την Κυριακή στο ΔΑΚ Αριδαίας απέναντι στον Αετό Κιλκίς

Την 19-03-2017 και ώρα 18:00 στο κλειστό γυμναστήριο Αριδαίας ο ΠΑΟΚ Αλμωπίας δίνει το τελευταίο του παιχνίδι με μοναδικό σκοπό την νίκη προκειμένου να ανέβει κατηγορία και να αγωνίζεται στην κατηγορία του συμπολίτη ΦΟΑ.

Καλούμε όλο το φίλαθλο κοινό του Δήμου Αλμωπίας να στηρίξει δυναμικά την ομάδα μας προκειμένου να κερδίσει και η ομάδα αλλά και η πόλη της Αριδαίας.

Σας περιμένουμε όλους.

Η ομιλία του Γιάννη Σηφάκη, κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ για την ενέργεια στη Βουλή [ΒΙΝΤΕΟ]

Γιάννης Σηφάκης: Η κυβέρνηση άλλαξε το μοντέλο ενεργειακής πολιτικής προς όφελος της χώρας και του τελικού καταναλωτή

Μεγάλη προσπάθεια για την περιφρούρηση του δημόσιου χαρακτήρα των βασικών υποδομών στο καθολικό ανθρώπινο δικαίωμα και κοινωνικό αγαθό της ενέργειας


Το βίντεο της ομιλίας του Γιάννη Σηφάκη, κοινοβουλευτικού εκπροσώπου ΣΥΡΙΖΑ στην συζήτηση στη Βουλή της επερώτησης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης για την Ενέργεια την 17.03.2017

Αφιέρωμα: Ρούντολφ Ντίζελ 1858 – 1913

Γερμανός μηχανικός, γνωστός για τον φερώνυμο κινητήρα εσωτερικής καύσης, που έφερε επανάσταση στις μεταφορές, καθώς και για τις μυστηριώδεις συνθήκες του θανάτου του.

Ο Ρούντολφ Ντίζελ γεννήθηκε στο Παρίσι στις 18 Μαρτίου 1858 από γονείς μετανάστες. Ο πατέρας του ήταν αρχικά βιβλιοδέτης και στη συνέχεια έμπορος δερματίνων ειδών. Μετά την έκρηξη του Γαλλο-Πρωσικού Πολέμου το 1870, η οικογένεια Ντίζελ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τη Γαλλία, όπως και λοιποί Γερμανοί της χώρας και να καταφύγει στο Λονδίνο. Την ίδια χρονιά, ο μικρός Ρούντολφ στάλθηκε στο Άουγκσμπουργκ της Γερμανίας, όπου έζησε και μεγάλωσε με τους θείους του από την πλευρά της μητέρας.

Από πολύ μικρός εκδήλωσε την επιθυμία να γίνει μηχανικός και εκπλήρωσε το όνειρό του το 1875, όταν έγινε δεκτός στο Πολυτεχνείο του Μονάχου, παρά τις αντιρρήσεις των γονέων του, που ήθελαν να αρχίσει να εργάζεται αμέσως με το τέλος των εγκυκλίων σπουδών του. Λαμπρός φοιτητής, συνδέθηκε με τον καθηγητή του Καρλ φον Λίντε, έναν από τους πρωτεργάτες της ψυκτικής βιομηχανίας. Μετά το πέρας των σπουδών του εργάστηκε στο Βίντερτουρ της Ελβετίας και κατόπιν διηύθυνε στο Παρίσι την εταιρεία ψυκτικών μηχανημάτων «Λίντε», κερδίζοντας διπλώματα ευρεσιτεχνίας, τόσο στη Γαλλία όσο και στη Γερμανία.

Στις αρχές του 1890 εγκαταστάθηκε στο Μόναχο και το 1893 δημοσίευσε την πραγματεία με τίτλο «Θεωρία και κατασκευή ορθολογικού θερμικού κινητήρα, προοριζόμενου να αντικαταστήσει την ατμομηχανή και λοιπές μέχρι σήμερα γνωστές θερμικές μηχανές», επτά χρόνια αφότου ο Καρλ Μπεντς είχε λάβει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το αυτοκίνητο. Τις ιδέες του ενστερνίστηκαν ισχυρά βιομηχανικά συγκροτήματα («Krupp», ΜΑΝ», «Sulzer»), που εξασφάλισαν δικαιώματα για τις πατέντες του.

Μέσα σε λίγα χρόνια κατασκεύασε τον κινητήρα του, που λειτούργησε άψογα σε δημόσια επίδειξη στο Κάσελ το 1897. Έκτοτε, η επιτυχία υπήρξε ταχύτατη, τόσο λόγω της δυνατότητας εκμετάλλευσης των βαρέων πετρελαϊκών αποσταγμάτων, όσο και λόγω του περιορισμένου όγκου και της απουσίας καπνού, αρετών που επέσυραν την προσοχή της ναυτιλίας.

Στις 29 Σεπτεμβρίου 1913, ο Ντίζελ επιβιβάστηκε από την Αμβέρσα στο ατμόπλοιο «Ντρέσντεν» για να μεταβεί στην Αγγλία, όπου είχε προσκληθεί για να συνεργαστεί με το Βρετανικό Ναυαρχείο στη μελέτη νέων εφαρμογών της εφεύρεσής του. Τη νύχτα εξαφανίστηκε από το πλοίο και η απώλειά του αποδόθηκε σε τυχαία πτώση του στη θάλασσα ή σε αυτοκτονία, όπως υποστηρίζει ο βιογράφος του Μόρτον Γκρόσερ (1978). Έχουν εκφραστεί και θεωρίες συνωμοσίας, όπως ότι ο Ντίζελ, έπεσε θύμα επιχειρηματικών ή στρατιωτικών συμφερόντων, χωρίς όμως την ανάλογη τεκμηρίωση. 
 
 
 
 
πηγη: sansimera.gr

Α.Σ. ΓΕ.ΚΟ.ΣΑ: Αποτελέσματα εκλογών

Πρόεδρος: Τσιρόπουλος Αντώνιος

Αντιπρόεδρος: Μυροφορίδης Χαράλαμπος

Γραμματέας: Σαρακινλής Ιωάννης

Ταμίας: Πασόης Τραϊανός

Μέλη: Ζέρζης Ιωάννης , Καλαϊτζής Κυριάκος , Παπασάββας Δημήτριος.

Νέο Εποπτικό Συμβούλιο:

Ζέφυρος Ευάγγελος , Κοσμιάδου Μαρία ,Ούτσκα Μαρία .


Το νέο Διοικητικό και Εποπτικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά τα μέλη του Α.Σ. για την μεγάλη προσέλευση και συμμετοχή στις εκλογές που διενεργήθηκαν.

Το «σπίτι» για τα μωρά που ήταν καταδικασμένα να μην γεννηθούν

To απέραντο νεκροταφείο για τα βρέφη των εκτρώσεων

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *