Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ανακοινώθηκε επίσημα η παράταση για το «Εξοικονομώ»


Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προχώρησε σε επίσημη ανακοίνωση, θεσμοθετώντας μια σύντομη, μεταβατική παράταση για όλα τα ανοιχτά προγράμματα «Εξοικονομώ» μέχρι τα μέσα Ιουλίου.

Η απόφαση αυτή δίνει άμεση απάντηση στον καταιγισμό κλήσεων που δέχθηκαν τα γραφεία μας το τελευταίο διάστημα από μηχανικούς και προμηθευτές. Παράλληλα όμως, εκτονώνει στο ελάχιστο την επενδυτική παράλυση που είχε καθηλώσει την αγορά. 

Το πλήρες κείμενο της ανακοίνωσης

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ανακοινώνει την παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας ολοκλήρωσης για όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο τη στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων, καθώς και τη διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης.

Νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 και αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα: Εξοικονομώ 2021
Εξοικονομώ 2023
Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
Εξοικονομώ 2025
Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις

Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας.

Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το Υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Το προγράμματα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης–NextGeneration EU.
Ανάσα ρευστότητας για τον τεχνικό κόσμο

Η επίσημη ανακοίνωση του ΥΠΕΝ δεν επιλύει τα βασικά προβλήματα που πίεζαν τον κλάδο. Αυτό που μένει να διευκρινιστεί πλέον είναι το αν θα μεταφερθούν τα προγράμματα σε νέο χρηματοδοτικό σχήμα, δεδομένου ότι η παράταση που ανακοινώθηκε δεν είναι αρκετή.

Η ουσία της είδησης

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοίνωσε επίσημα την παράταση των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» έως τα μέσα Ιουλίου. Η απόφαση αυτή προστατεύει τους δικαιούχους από τον κίνδυνο απένταξης λόγω της λήξης του Ταμείου Ανάκαμψης.



απο το b2green.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *