Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Αριδαίας επιλέγουν να απέχουν από το μάθημα των θρησκευτικών

Πως άλλαξαν έτσι οι καιροί; Οι μαθητές του Γενικού Λυκείου Αριδαίας επιλέγουν να απέχουν από το μάθημα των θρησκευτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του ialmopia,  περίπου 100 μαθητές του σχολείου φέτος επέλεξαν να απέχουν από την διδασκαλία του μαθήματος, προκαλώντας έτσι μεγάλα ερωτηματικά στους υπόλοιπους για την στάση τους...






ialmopia.gr

65 comments:

  1. κριμα στα παιδακια παντως ετσι πως ζουνε και στο περιβαλλον που μεγαλωνουν. να τους αποξενωνει ολοενα και περισσοτερο η εποχη που ζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακατανόητη η ενέργεια τους. Έχω την άποψη πως έτσι χάνουν το νόημα να συζητήσουν με τους καθηγητές τους και να βελτιώσουν το μάθημα περί χριστιανισμού, και θρησκείας γενικώτερα. Οι ισλαμιστές είναι σίγουρο πως επιχαίρουν για τέτοιες σύμμαχες "δράσεις". Δυστυχώς η Αγάπη, που πηγάζει από τον Ναζωραίο, στα ώτα των εφήβων αποτελεί πράξη εκδίκησεως. Η ηθική ποτέ δεν ανευρέθη στα υλικά αγαθά, αλλά ούτε και "αντιθεϊστικές" κινήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτα τα παιδια δεν φταινε. ειναι το μονο σιγουρο. ντροπη σε ολους εμας που με την σταση μας τους διωχνουμε απο την ιδεα της θρησκειας. και δεν μιλω για εκκλησιες κτλ. αλλα για την αναγκη της πιστεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σύμβουλος εκπαίδευσης του νομού έσπευσε να τους μεταπείσει ώστε να αναθεωρήσουν την επιλογή τους με μια κατήχηση που διήρκεσε μια ώρα το πρωί της Δευτέρας. Όχι βέβαια από Χριστιανικό ενδιαφέρον αλλά από συναδελφική αλληλεγγύη: τι θα κάνουν οι θεολόγοι όταν περισσότερα παιδιά αποφασίσουν να απέχουν από το μάθημα των Θρησκευτικών το οποίο είναι προαιρετικό με σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σαν μαθητής της Β' του ΓΕ.Λ. οφείλω να καταγγείλω πως κύριο μερίδιο ευθύνης έχει το Υπουργείο με το "καινούργιο" του σύστημα,το οποίο αναγκάζει το μαθητή να έχει ένα τεράστιο φόρτο μαθημάτων για να αντιμετωπίσει ,βλέποντας το μάθημα έτσι σαν ένα ακόμα πρόβλημα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Poso dikio exeis!! As er8oun aftoi na mpoun sthn 8esh mas!

      Διαγραφή
    2. παρα πολυ σωστααα!!! ας ερθουν αυτοι να δουν ποσο "ευκολα"εκαναν τα πραγματα για εμας!

      Διαγραφή
    3. Πολλα μπραβο γ αυτο το σχολιο!!!Ετσι ειναι εξω απο το χορο πολλοι χορευουν και κατακρινουν τα παιδια που πηραν απαλλαγη!! Δυστυχως κανεις δεν καταλαβαινει το ποσο δυσκολο ειναι το "νεο Λυκειο"... Εμεις που τα τραβαμε ξερουμε!

      Διαγραφή
  7. "Ο σύμβουλος εκπαίδευσης του νομού έσπευσε να τους μεταπείσει ώστε να αναθεωρήσουν την επιλογή τους με μια κατήχηση που διήρκεσε μια ώρα το πρωί της Δευτέρας."

    δλδ ειπε στα παιδια: Καλος θεουλης, μην ειστε κακα παιδακια. ΚΑΤΗΧΗΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα θρησκευτικά πάντως ήταν το μόνο “μάθημα” που οι ερωτήσεις μου δεν απαντήθηκαν ποτέ… Οι θεολόγοι “καθηγητές” μας απαντούσαν με μισόλογα, ατεκμηρίωτα αξιώματα και υπεκφυγές του τύπου “γιατί έτσι θέλει ο Θεός”, “γιατί έτσι είναι” σε κάθε ερώτηση των παιδιών που τους στρίμωχνε στις γωνιές του παραλογισμού που δίδασκαν ως “μάθημα”… Η μόνιμη επωδός του “μαθήματος” ήταν για το “πόσο τυχεροί είμαστε εμείς οι ορθόδοξοι, που κατέχουμε τη μοναδική έγκυρη εξ αποκαλύψεως αλήθεια”, και πόσο “πλανεμένοι” είναι οι πιστοί άλλων δογμάτων, οι οποίοι δυστυχώς δεν θα “σωθούν”. Αρκετή κατήχηση είχα ως τώρα, δεν έχει νόημα να κάνω για ακόμα μια χρονιά αυτό το μάθημα εφόσον εμένα προσωπικά ούτε γνώση μου έχει προσφέρει ούτε ευκαιρία για συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ σωστος φιλε μου 8:14 θα συμφωνησω απολυτα μαζι σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βρομωσιριζακια!!! ουστ ξεφτιλες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσο αξεστος και αγραματος παιζει να εισαι εσυ ρε μαλακα;;;; κανε μεγαλους σταυρους και υποκρισου μπροστα στο θεο σου

      Διαγραφή
  11. Το θέμα της πίστης είναι κάτι προσωπικό. Πριν τρέξετε να κατακεραυνώσετε τους "άπιστους" μαθητές, αναρωτηθείτε λίγο για το φόρτο εργασίας τους. Αν είστε γονείς, το γνωρίζετε καλά. Αναρωτηθείτε επίσης μήπως το μάθημα δεν είναι και τόσο ενδιαφέρον? Μήπως οι Θεολόγοι έχουν μείνει σε τεχνικές διδασκαλίας του '80? Αντιμετωπίστε το πρώτα σαν κανονικό μάθημα, αναρωτηθείτε πρώτα τι δε γίνεται σωστά στην τάξη και μετά εκφέρετε απόψεις για τους "μουτζαχεντίν" μαθητές. Που στο κάτω κάτω, δεν έχετε κανένα δικαίωμα να κρίνετε την πίστη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. GIAYTO THA MAS PIDIKSOUN OI MOUSOULMANOI GIATI EDO H NEOLAIA PLEON BGENOUN ZOA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι το λιγότερο γελοίος !

      Διαγραφή
    2. Θα μπορουσα να σε χαρακτηρίσω ΠΟΛΥ ασχημα! αλλά δεν θελω να πεσω στο επιπεδο σου

      Διαγραφή
    3. Μπραβο σου εισαι πολυ καλος χριστιανος. Κραζεις και κατακρινεις τα παιδια που εχουν να αντιμετωπισουν ενα συστημα που δημιουργηθηκε μονο και μονο για να εξυπηρετησει τα συμφεροντα αυτων που κυβερνουν και αυτων που κρυβονται απο πισω τους αδιαφορωντας για το μελλον της χωρας. Επειδη εισαι ανιδεος και το μονο που μπορεις να κανεις ειναι να καθεσαι στον υπολογιστη σου και να βριζεις χωρις να γνωριζεις τι πραγματικα συμβαινει κρυβομενος πισω απο την ανωνυμια σου, θελω να σε ενημερωσω οτι τα παιδια παρακολουθουν κανονικα το μαθημα, η μονη διαφορα ειναι οτι δεν παιρνουν βαθμο. Επισης το επιπεδο της μορφωσης σου φαινεται απο τα greeklish που γραφεις, καθως ακομα και ετσι δεν γλιτωνεις τα ορθογραφικα σου λαθη που μαρτυρουν μορφωση νηπιαγωγειου. Τετοια αμορφωτα ζωα σαν και εσενα ειναι ο λογος που η σημερινη νεολαια ειναι αναγκασμενη να <> ενα τετοιο συστημα. Απο εναν μαθητη

      Διαγραφή
  13. Κραζετε τους μαθητές που πήραν απαλλαγή λες και η κοινωνία μας δίνει τα καλύτερα θρησκευτικά βιώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει σε αυτό που θέλει...δεν γίνετε να αναγκάσεις κάποιον να πιστέψει κάτι που ο ίδιος δεν θέλει! Σε αυτήν την ηλικία συγκεκριμένα τα παιδιά μπορούνε να επιλέξουνε την πίστη τους και να καταλάβουνε αρκετά!!! Οι καθηγητές και ο τρόπος που μεταδίδουνε το μάθημα έχει πολυ μεγαλύτερη σημασία απο τα βιβλία, οπως ακόμα περισσότερο ρόλο παίζει η οικογένεια!!! Σε αυτή την κατατάσταση που είμαστε, με όλο το φορτωμα που έχουνε με τις πανελλαδικές και με όλο το μπάχαλο που επικρατεί, το πρόβλημα είναι το συγκεκριμένο μάθημα του σχολείου?!?! Το θέμα είναι η ανθρωπιά που έχει ο καθένας άσχετα με το τι πιστεύει και αυτό δεν γίνεται απλα να το διδάξεις σε ένα μάθημα, ενώ οι περισσότεροι καθηγητές και η κοινωνία δίνουνε το κακό παράδειγμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. DEN EΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ, ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ. ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΜΑΘΗΜΑ, ΠΟΥ ΠΛΑΤΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ. ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ. ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΠΙΟ ΕΥΡΥ ΠΝΕΥΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ Θ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΩΡΙς ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ΕΝΝΟΙΙΑ ΤΟΥ ΟΡΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το πόσο καλός άνθρωπος είμαι δεν θα κριθεί από καμιά απαλλαγή και από κανένα απολυτήριο που δεν θα συμπεριλαμβάνει τα θρησκευτικά! Είναι δικιά μας επιλογή και κάνεις δεν έχει το δικαίωμα να την κρίνει! ο τρόπος που πιστεύει ο καθένας είναι δικιά του υπόθεση και κανενός αλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό ακριβώς θέλω να πω φίλε μου! Απλά δεν γίνεται να σε αναγκάζουνε να μάθεις κάτι που δεν θέλεις, ειδικά με το τρόπο που σου το μαθαίνουνε!!! Όπως είπες δεν θα κριθεί απο αππαλαγές και απολυτήρια!! Κανείς δεν έχει δικαίωμα να το κρίνει παρα μόνο ο εαυτός σου, διότι ξέρεις το παρελθόν σου και τις πράξεις που έχεις κάνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πρεπει να καταλαβετε ολοι σας οτι τα θρησκευτικα δεν ειναι επιστημη και γνωση ειναι κατηχηση!!!οποιος θελει να την διδαχτει υπαρχει η εκκλησια και το κατηχητικο......πουθενα στις προηγμενες χωρες δεν υπαρχει μαθημα θρησκευτικων!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή στις προηγμένες χώρες δεν διδάσκεται πουθενά διάβασε το παρακάτω: Ευρωπαϊκά Σχολεία: στις Βρυξέλλες, στο Στρασβούργο, στο Λουξεμβούργο και αλλού. Χρηματοδοτούνται από την Ευρ. Επιτροπή (Commission), η οποία καθορίζει το πρόγραμμα και την ύλη. Το μάθημα των Θρησκευτικών περιλαμβάνεται υποχρεωτικά και στις 12 τάξεις με την δυνατότητα εναλλακτικού μαθήματος Ηθικής. Οι γονείς καλούνται να δηλώσουν αν είναι Ορθόδοξοι, Ρωμαιοκαθολικοί κ.λπ. και οι μαθητές χωρίζονται στις αντίστοιχες ομάδες ώστε το μάθημα να έχει ομολογιακό περιεχόμενο. Οι διδάσκοντες και η ύλη επιλέγονται από την ηγεσία των τοπικών θρησκευτικών κοινοτήτων Για τα Ορθόδοξα παιδιά την ευθύνη έχει η τοπική Μητρόπολη του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Μάλιστα στο Ελληνικό Τμήμα του 7 ταξίου Ευρωπαϊκού Γυμνασίου του Λουξεμβούργου διδάσκονται πέραν των βιβλίων Θρησκευτικών του ΟΕΔΒ και άλλα χρήσιμα κείμενα, όπως η Καινή Διαθήκη από το πρωτότυπο και από μετάφραση, η Θεία Λειτουργία του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου κλπ. Εμπράκτως, λοιπόν, η Ευρ. Ένωση τάσσεται υπέρ του ομολογιακού και όχι του θρησκειολογικού μαθήματος.

      Η Γερμανία, η μεγαλύτερη χώρα της Ευρ. Ενώσεως, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα εφαρμογής του ομολογιακού μαθήματος. Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι κατά το Σύνταγμα ( άρθρο 7, παρ. 2 και 3) υποχρεωτικό και ισότιμο με τα άλλα μαθήματα. Εξετάζεται, βαθμολογείται και ο βαθμός αναγράφεται στο ενδεικτικό. Το μάθημα διδάσκεται με ομολογιακό –δογματικό περιεχόμενο και οι ανεγνωρισμένες ως Ν.Π.Δ.Δ. θρησκευτικές κοινότητες έχουν το δικαίωμα να γράφουν τα βιβλία και να ελέγχουν τους διδάσκοντες. Κατόπιν δηλώσεως των γονέων οι μαθητές παρακολουθούν το μάθημα με βάση τις αρχές του Ρωμαιοκαθολικισμού ή της Ευαγγγελικής Εκκλησίας ή της Ορθοδοξίας. Οι μαθητές που δεν επιθυμούν να παρακολουθήσουν ομολογιακά θρησκευτικά υποχρεούνται να παρακολουθήσουν μάθημα Ηθικής.
      Στην Ιταλία το μάθημα έχει σαφώς ομολογιακό περιεχόμενο με βάση το Ρωμαιοκαθολικό δόγμα. Για τους μη Καθολικούς προβλέπεται δικαίωμα απαλλαγής.

      Στην Δανία υπάρχει σε όλες τις τάξεις υποχρεωτικό μάθημα «Χριστιανικών σπουδών». Ο τίτλος του μαθήματος υποδηλώνει και το ομολογιακό περιεχόμενό του. Στο τριτάξιο Γυμνάσιο (Λύκειο) διδάσκεται υποχρεωτικό μάθημα «θρησκευτικών σπουδών».

      Στην Ρουμανία τα Θρησκευτικά διδάσκονται με βάση την Ορθόδοξη Χριστιανική διδασκαλία πλην ορισμένων περιοχών, όπου κατοικούν Ρωμαιοκαθολικοί. Κάθε πρωί οι μαθητές απαγγέλλουν το «Πάτερ Ημών» και στις αίθουσες των τάξεων υπάρχουν Ορθόδοξες εικόνες.
      Αν θέλεις μπορώ να συνεχίσω αλλά καλύτερα ας το ψάξεις ο ίδιος!!!!

      Διαγραφή
    2. εσυ που τα γνωριζεις ολα αυτα μηπως ξερεις αν τα παιδακια σαυτες τις χωρες κανουν θρησκευτικα απο την πρωτη δημοτικου μεχρι την τριτη λυκειου??αν τρεχουν καθε τρεις και λιγο τα παιδακια στις εκκλησιες και να προσπαθουν να τα κρατησουν ησυχα και ακινητα ορθια δυο ωρες μεσα εκει?δεν νομιζεις οτι 6 χρονια στο δημοτικο και 6 χρονια γυμνασιο και λυκειο δεν ειναι παρα πολυ για ενα μαθημα που δεν χρειαζεται στο πανεπιστημιο?

      Διαγραφή
    3. Μου αρέσει να διαβάζω σε αντίθεση με σένα. Μήπως το βρίσκεις και αυτό κακό; Και κάτι άλλο. Η εκκλησία στην Αριδαία τελειώνει 9:15 π.μ.το αργότερο. Το κουδούνι στα περισσότερα σχολεία για πρώτη ώρα χτυπάει 8:25 -8:30 πμ. Χρειάζεται φυσικά και να μετακινηθούν.Τώρα πως κάθονται δύο ώρες ακίνητα και όρθια θα μας το εξηγήσεις εσύ που τα ξέρεις όλα. Τέλος στη ζωή δεν χρειάζονται μόνο ότι μαθαίνουμε για να μπούμε στο Πανεπιστήμιο.Θα μου χρειαστούν τα θρησκευτικά θα ρωτήσεις; Δεν ξέρω, αυτό θα το απαντήσεις εσύ μετά από κάποια χρόνια. Εγώ έκανα μια προσπάθεια να σε βγάλω από την άγνοια σου σχετικά με τα θρησκευτικά στις προηγμένες χώρες.

      Διαγραφή
    4. μπραβο βρε που σου αρεσει το διαβασμα των θρησκευτικων!!!!επεσες διανα οτι εμενα δεν μου αρεσει αυτο!!μου αρεσει ομως να διαβαζω πολυ πιο ενδιαφεροντα συγγραμματα!!!
      οπως αυτα που εξηγουν την γενεση του κοσμου στον οποιο ζεις και ζω

      Διαγραφή
  19. Τα παιδιά δεν φταίνε. Οι γονείς τους θέλουν ένα χέρι....γνώσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η ΠΟΛΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. όσο για τους μαθητές που δικαιολογούνται για την αποχή τους το ιδιο θα μπορούσαν να απέχουν και από άλλα μαθήματα που θεωρούν ανούσια. Επομένως αυτό που που κάνουν είναι να μην πειθαρχούν κάτι που δείχνει και την ελλειπή ηθική τους που δεν πήραν σε σωστες δόσεις από το περιβάλλον τους. Σαφώς δεν είναι αυτή η νεολαία που θα μας φέρει την ελπίδα για το μέλλον. Μόνο πίκρα αναμένεται και αυτό είναι απλό να το καταλάβει κάποιος από τις κινήσεις τους του "ετσι γουστάρω". Ελάχιστοι εξαιρούνται. Ετσι εξηγείται πως οι καθηγητές και δάσκαλοι κοντευουν να παθουν εγκεφαλικά κάθε μέρα. Με μαθητές που έχουν σημαία τον ψευτοπροοδευτισμό της σύγχρονης διεφθαρμένης ζωής. Αμαρτίες γονέων παιδευουσι κοινωνίες. Μόνο ελαφρυντικό η εφηβεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ζούμε στο 2014, εδώ και πολλά χρόνια έχουμε το δικαίωμα να επιλέξουμε ή όχι το Θεό μας. Δεν καταλαβαίνω γιατί μια "σύγχρονη" κοινωνία, όπως θέλει να αυτοαποκαλείται έχει τέτοια ταμπού και προκαλεί και ερωτηματικά(όπως γράφεται). Φύγετε από τη λογική της επαρχίας όσο είναι καιρός , δεχτείτε το συνάνθρωπο (γιατί αυτό μας μαθαίνει η εκκλησιά) όπως είναι, με τα όποια "μειονεκτήματα" έχει, είτε είναι αλλόθρησκος , είτε ομοφυλόφιλος είτε αλλοδαπός. Είναι άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. περίπου 100 παιδια? Και κριμα για τα παιδία? Τι κριμα ρε π καθε ασχετος γράφει αυτα τα άρθρα και κάποιος πιο ηλιθιος τα σχολιαζει.... δικαιωμα του καθενος να πάρει απαλλαγή λόγω των θρησκευτικων του αντιλήψεων.. ελατε μια βολτα όλοι εσεις από το λύκειο να δειτε τι "ομορφη" και "χριστιανικη" ατμόσφαιρα υπάρχει την ωρα τον θρησκευτηκων!

    Και εγώ είμαι μαθήτρια της Β' Λυκείο...και εγώ δυσκολεύομαι αλλα ας δουμε το θεμα και απο την αλλη οπτικη γωνία! ΔΕΝ ειναι δυνατον τπ μαθημα αυτο να γινεται με τετοιο απαισιο τροπο ακρως δογματικο! Περα απο αυτό ας δουμε λιγο και την αποτελεσματικοτητα των καθηγητων μας. Θα παρακαλουσα να μην ανοιγεται το στομα σας να πειτε οτι σας κατεβει
    ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. επίσης οι σύγχρονοι αυτοί άπιστοι Θωμάδες με την συναίνεση και βοήθεια των γονέων τους που υπέγραψαν την αποχή, "αγωνίζονται" εις βάρος των συμμαθητών τους που διαβάζουν ένα μάθημα παραπάνω για τις εξετάσεις. Επιλέγουν δλδ τον βαθμό δυσκολίας που τους το επέτρεψε ένα διεφθαρμένο κράτος με έναν διεφθαρμένο νόμο. Στην εκπαίδευση τα μαθαίνεις όλα και όχι ο,τι επιλέξεις εσύ. Η επιλογή γίνεται όταν διευρύνεις τις γνώσεις σου,ενηλικιωθείς και έχοντας γνώση να επιλέξεις συνειδητά τι θέλεις να ακολουθήσεις. Διαφορετικά και ένα βρέφος που αρνείται να φάει το παρατάς στην επιλογή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ ήταν συνειδητή επιλογή του βρέφους να βαπτιστεί; Και φυσικά η απαλλαγή μας έχει επιπτώσεις στον βαθμό μας! Όσοι επιλέγουν να κάνουν το μάθημα είναι για τα 20άρια που πέφτουν βροχή και για ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο λόγο. Και συνειδητά επιλέγουμε να μην κάνουμε αυτό το μάθημα. Τα θρησκευτικά-χριστιανικά ας διδάσκονται στις εκκλησίες και στα κατηχητικά, δεν μπορεί κανείς να μας αναγκάσει να ακούμε συνέχεια το πόσο καλός είναι ο θεός και πόσο μας αγαπάει. Έλεος!!! Και να μας παρείχαν γνώσεις για άλλες θρησκείες να έλεγα ναι αξίζει να παρακολουθήσω ένα τέτοιο μάθημα, αλλά απλά μια αναφορά γίνεται τονίζοντας πόσο ανώτεροι είμαστε εμείς μάλιστα! Αρκετή κατήχηση είχα μέχρι το γυμνάσιο, καιρός να σταματήσει

      Διαγραφή
    2. Στον δρόμο για την εξέλιξή σου θα αναγκαστείς να κάνεις πολλά που δεν σου αρέσουν. Ακόμα δεν είδες τίποτα. Μέσα από αυτά τα άνοστα κατ'εσένα όμως θα μάθεις να κινείσαι καλύτερα στην ζωή σου γιατί θα έχεις να επιλέξεις. Θα μπορούσε αυτό το μάθημα να είναι τα αρχαία ή τα μαθηματικά κλπ. Θα καταλάβεις στα επόμενα χρόνια το νόημα. Τώρα απλά δυσανασχετείς επειδή η αντίδραση σε τετοιες ηλικίες είναι λογική κατα καποιο τρόπο. Μάθετε τα πάντα, ουσιώδη και ανούσια και μετά αποφασίζετε.Προσωπικά δεν είμαι κολλημένος με την θρησκεία αλλά με την αναγακαιότητα της πολύπλευρης γνώσης. Μην ξεχνάς οτι τουλάχιστον όπως λές ακόμα και αν το μάθημα είναι βαρετό μιλώντας περισσότερο για τον Χριστιανισμό,μαθαίνεις και για άλλες θρησκείες,όπως επίσης να ξέρεις οτι σε άλλες χώρες που έχουν άλλες θρησκείες δεν μαθαίνουν τίποτα για τον χριστιανισμό. Οσο για το βρέφος θα σου δώσω και μια άλλη απάντηση για να καταλάβεις.....Με την ίδια προοπτική τότε δεν πάει συνειδητά και στο σχολείο. Κάποιος του το επιβάλει,έτσι? Αν κινούνταν ο κόσμος σε τέτοια πλαίσια αντιλαμβάνεσαι πως θα είμαστε. Γι αυτό υπάρχει η λέξη εκ-παίδευση.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι πρέπει να έχω πολύπλευρη γνώση. Η μελέτη του θρησκευτικού φαινομένου με αφορά άμεσα αλλά δυστυχώς καμία σχέση δεν έχει με το μάθημα των θρησκευτικών όπως γίνεται στο σχολείο μας. Γνωρίζω επίσης ότι και σε άλλες χώρες το μάθημα αποτελεί κατήχηση αλλά οι μαθητές δεν υποχρεούνται να το παρακολουθήσουν, που είναι ακριβώς αυτό που υποστηρίζουμε πολλοί από εμάς. Θα θεωρούσα σωστό να παρακολουθώ ηθικής και φιλοσοφίας όπως γίνεται και σε πολλές άλλες χώρες αλλά για την χώρα μας δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι ανάλογο για αυτό και θα καθόμαστε μέσα στην τάξη. Το να μαθαίνουμε για τον μάρτυρα τάδε ο οποίος αποκεφαλίστηκε αλλά πήρε το κεφάλι στα χέρια του και μίλησε επιτιμώντας τους βασανιστές του και ανάλογες τέτοιες ιστορίες μόνο επιστημονική μελέτη του θρησκευτικού φαινομένου δεν μπορεί να θεωρηθεί. Με λίγα λόγια θα ήμουν υπέρ της διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος αν είχε καθαρά γνωστικό χαρακτήρα και φυσικά εάν τα βιβλία άλλαζαν. Ελπίζω να καταλάβατε τι θέλω να πω και ποιος είναι ο λόγος που συνειδητά επιλέγω να μην κάνω το μάθημα όπως και οι περισσότεροι συμμαθητές μουν θέλω να ελπίζω.

      Διαγραφή
    4. Σε καταλαβαίνω. Απο την στιγμή που σου δίνει το δικαώμα ο νόμος (για μένα απαράδεκτος γιατί δημιουργεί ανισότητες) μπορείς να το κάνεις. Ομως το σωστό και έντιμο είναι να δηλώσεις την αποχή σου από το θρήσκευμα και στην πολιτεία. Δεν γίνεται δλδ να απέχεις δηλώνοντας χριστιανή και από την άλλη όπως πολλοί εξω να γεύονται τα δικαιώματα που απορρέουν από το θρήσκευμα. Δεν πιστεύουν αλλά θέλουν να ταφούν,βαπτιστούν,παντρευτούν κλπ θρησκευτικά και όταν δεν τους αποδεχεται η εκκλησία ζητάνε και τα ρέστα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ο,τι θέλει για τον εαυτό του και μόνο. Θα σου προτείνω όμως το εξής πάντα καλοπροαίρετα. Μην αφορίζεις τίποτα μέχρι να έρθει η στγμή που θα μεγαλώσεις. Θα σε βοηθήσει σε ο,τι αποφασίσεις να κάνεις. Τα θρησκευτικά είναι μαθημα με καθαρά γνωστικό περιεχόμενο που και μόνο με τους συμβολισμούς του σε βοηθάει για μια ζωή καλύτερη και όχι μονότονη. Είναι πιο σημαντικό ουσιαστικά από κάθε άλλο μάθημα γιατι σου δίνει το κυριότερο εφόδιο,της σωστής εξωστρέφειάς σου.Τωρα το βλέπεις αλλιώς όπως το βλέπαμε και μεις κάποτε,αλλα πίστεψέ με έχει νόημα αρκεί να μην το απαξιώσεις σαν μάθημα,όπως πιθανώς να το έχει κάνει ο τυχαίος καθηγητής σου. Καθηγητές για δέσιμο ειχαμε και μεις αλλά δεν θα μείνει για πάντα. Ερχονται άλλοι από πίσω ισως πολύ καλύτεροι. Η θρησκεία διδάσκει τα καλύτερα μαθήματα ζωής,ακόμα και οι άλλες θρησκείες,απλά οι άνθρωποι δεν τις ακολουθούν πραγματικά γι αυτό και υπάρχουν αυτές οι παρενέργειες. Πιθανώς να νομίζεις οτι είμαι και..μοναχός αλλα δεν είμαι :) Κυρίως δε,δεν είμαι "κολλημένος".

      Διαγραφή
    5. Σαφώς και από τη στιγμή που το μάθημα θεωρείται “υποχρεωτικό με προαιρετική παρακολούθηση”, καταργείται η ισότητα. Οι μαθητές διαιρούνται σε αυτούς που παρακολουθούν τα θρησκευτικά και σε αυτούς που απέχουν. Και είναι πολύ δύσκολο όταν είσαι έφηβος που προσπαθείς απεγνωσμένα την ένταξη, να ξεχωρίζεις με το να μη συμμετέχεις σε κάποιο μάθημα. Αυτή η προαιρετική παρακολούθηση πιο πολύ στοχοποίηση μου θυμίζει αλλά τέλος πάντων. Όσο για το αν θα με βοηθήσει για μια ζωή καλύτερη κατά την γνώμη πιο σωστό και χρήσιμο θα ήταν να έχουμε ένα μάθημα αφιερωμένο στην ανθρωπιά, ήθος, αξίες και αρετές και όχι κάτω από μία ομπρέλα του Ιησού Χριστού.Επίσης, ένα παιδί μαθαίνει να έχει αξίες μέσα από ένα σύνολο καταστάσεων, από την οικογένειά του, τις εμπειρίες του στην ζωή. Τέλος, το μάθημα των θρησκευτικών κατά την γνώμη μου πάντα θα έπρεπε να διδάσκεται 3-4 χρόνια το πολύ και να μας παρέχει πληροφορίες όλες τις γνωστές θρησκείες, να μην παρουσιάζει την δικιά μας θρησκεία ως ιδανική και τις άλλες "στραβές" , κάτι τέτοιο είναι ουτοπικό και ο καθένας μας μπορεί να το καταλάβει.

      Διαγραφή
    6. Και για όλους τους παραπάνω λόγους δεν βλέπω την απαλλαγή μου ως κάτι παράλογο και δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που όλοι όσοι έχουμε πάρει απαλλαγή σχολιαζόμαστε τόσο κακοπροαίρετα και με τόσο μίσος. Προφανώς και εσείς οι μεγαλύτεροι θα έπρεπε να είχατε αναρωτηθεί τι είναι αυτό που μας οδηγεί σε αυτή την συμπεριφορά και να καθίσετε να μας ακούστε για ΜΙΑ φορά χωρίς να βγάλετε από την αρχή συμπεράσματα απλά να μας ακούσετε. Σεβόμαστε την γνώμη σας και ακούμε τι έχετε να μας πείτε, γιατί να μην κάνετε το ίδιο; Δεν είμαστε όλοι οι μαθητές αδιάφοροι όπως νομίζετε, δεν κοιτάμε πως να χάσουμε μάθημα, φτάνουμε 18 και ξέρουμε πολύ καλά τις συνέπειες των πράξεων μας. Όλοι οι παραπάνω λόγοι μας οδήγησαν στην απαλλαγή και αν νομίζετε ότι είμαστε παράλογοι τότε απλά δεν μπορείτε να το δείτε από την μεριά μας. Η κοινωνία εξελίσσετε, ο τρόπος διδασκαλίας των θρησκευτικών και το περιεχόμενο τους παραμένουν το ίδιο εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Το να κρίνετε τις οικογένειες μας και πως αυτές μας μεγάλωσαν είναι το λιγότερο απαράδεκτο! Μιλάω πάντα γενικά χωρίς να επιτίθεμαι σε κανέναν προσωπικά απλά όπως εγώ σέβομαι τις απόψεις σας ακόμα και αν δεν συμφωνώ το ίδιο θα ήθελα και από τους υπόλοιπους. Αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με. Αυτά!

      Διαγραφή
    7. Δεν είναι θέμα λάθους και δεν πιστεύω οτι όλοι είστε αδιάφοροι. Λόγω όμως της δουλειάς μου βλέπω πως κινούνται και αν ενδιαφέρονται για τα παιδιά τους οι γονείς.Εξαιρώ ως σωστούς μόλις το 25%. Μάλιστα,το χειρότερο όλων είναι οτι οι γονείς τραυματίζουν την σχέση μαθητων- καθηγητών απαξιώνοντας τους 2ους μπροστά στα αυτιά των παιδιών τους. Εγκλημα 1ου βαθμού δλδ. Αν το παιδί παίζει π.χ. με το κινητό στην τάξη και αποβληθεί,ο γονέας παει να ζητήσει τα ρέστα με γάντια του μπόξ από τον καθηγητή ενώ κάποτε θα τα "χρησιμοποιούσε" πάνω στο παιδί του όπως θα έπρεπε δλδ. Μια άποψη είναι άποψη καθ'όλα δεκτή. Η συνάντηση μετάξύ δύο διαφορετικών απόψεων είναι δύσκολη και τουλάχιστον στην προκειμένη περίπτωση ακόμα πιο δύσκολη. Ο λόγος απλός. Είστε σε ηλικία μάθησης αν και η μάθηση δεν βλέπει ηλικίες, Οσο ζω μαθαίνω. Ομως αυτην την στιγμή είστε σε ένα στάδιο βασικής μάθησης κατα το οποίο δεν πρέπει να σας απασχολούν οι διαδικασίες της. Αυτά εφόσον μείνετε και στο μέλλον αληθινά ενεργοί πολίτες θα τα διεκδικήσετε για τις νεότερες γενιές ή ακόμα και τώρα, αλλά όλοι μαζί για όλους και όχι να εκμεταλλεύεται ο κάθε ένας ατομικά έναν νόμο που όλοι ξέρουν οτι φέρνει ανισότητα και διχόνοιες. Ο καθένας δλδ κοιτάζει το τομάρι του και είναι άδικο και για τους μαθητές και για τους καθηγητές θεολόγους (σημειωτέον,ειναι και κοινωνιολόγοι,κάτι πολύ σημαντικό. Εξαιρώ φυσικά τους αδιάφορους) που παίζεται η δουλειά τους άδικα πάλι έχοντας απέναντί τους διάφορους δολιοφθορείς της εκπαίδευσης να τους κυνηγούν χρόνια τώρα. Μπορεις και συ να τα δεις πια οτι τα τελευταία χρόνια δεν στηρίζουν την ανεξιθρησκεία (που την χρησιμοποιούν σαν αφορμή) αλλά την διχόνοια των εθνών βάζοντας αργά αλλά σταθερά ιούς στις σχέσεις των ανθρώπων και οι άνθρωποι "τσιμπάνε" όπως "τσιμπούσαν| χρόνια τώρα.Είναι οφθαλμοφανής ο στόχος τους. Παλέψτε για αυτά που θα μας διαλύσουν πολύ σύντομα και όχι για κάτι που για σένα σήμερα λέγεται θρησκευτικά και για άλλον γυμναστική ή αρχαία. Η ουσία κρύβεται καλά.Βρείτε την και διεκδικήστε την για όλους. Πάλεψε για την διάλυση της κομματικοποίησης μεσα στο σχολείο σου και αργότερα στο πανεπιστήμιο που μολύνει τόσα χρόνια τα παιδιά και αντι να διαβαζουν ασχολούνται με τα κομματικά των σχολών τους και χάνουν την συνοχή της αληθινής τους ταυτότητας και την γνώση. Μην παρασύρεσαι. Σου δίνουν ένα τόσο δα πρόβλημα για να μην βλέπεις το βουνό των σοβαρότατων προβλημάτων που σε περιμένουν. Και μην παγιδεύεσαι στην λέξη "εξέλιξη" της κοινωνίας γιατί αυτή δεν είναι εξέλιξη, είναι έκτρωμα εξέλιξης πάνω στις ήδη κατεστραμένες αξίες που περιμένουν με αγωνία εσάς να τις ξανασηκώσετε αλλά με συγχωρείς,το βλέπω πολύ χλωμό.

      Διαγραφή
  25. Οσοι απέχετε απο το μάθημα με τόσο πάθος να πατε στα δημοτολόγια να αλλάξετε το θρήσκευμα και μετά κακαρίζετε όσο θελετε. Οχι όπου σας βολέψει να είστε χριαστιανοί και αλλού οχι. ...τζάμπα μάγκες. Δηλώστε το και είστε ελεύθεροι και σεις και οι "γονείς " σας.Ολοι περάσαμε απο το σχολείο και ξερουμε.Ποτέ δεν απαξιώσαμε καθηγητές όποιοι και αν ήταν. Σεβόμασταν και μαθαίναμε.....που θα μας πειτε νιανιαρα οτι μιλάμε χωρις να ξερουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φοβερή παιδεία! Συγχαρητήρια είσαι καλό πρόβατο! Συνέχισε έτσι!

      Διαγραφή
  26. ΤΌΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΦΕΤΟΣ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑΝ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ .....ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥΣ; ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΑΓΚΑΡΕΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ; ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΑΝ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΑΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΨΑΧΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ.....ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ. ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΚΟΨΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τελικά λιγότεροι από 40 μαθητές θα πάρουν απαλλαγή στο Λύκειο της Αριδαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φαντάζεστε οι μαθητές αυτής της ηλικίας, με πολλές φορές απαίδευτους γονείς και καθηγητές, στο σχολείο και στο φροντιστήριο, να είχαν τη πνευματική επιφάνεια παρ'όλα αυτά να επιλέξουν τον τρόπο της πνευματικής τους ολοκλήρωσης ως ατόμων;; Ε, τότε θαα μιλούσαμε για θαύμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. anastas kal ξερεις κατι εισαι και πολυ μεγαλος/η ''εξυπνος''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είμαι συγκινημένος... Με κάνατε περήφανο ρε παλιόπαιδα... :'(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Την κριτική σου ανώνυμε κράτα την για σένα.
    Θα σου χρειαστεί προκειμένου να βρείς την κοινωνική σου ταυτότητα εν καιρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. δυστιχως εισαι πολυ μετριο ατομο για να με κρυνεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ειμαι καθηγητης του γελ αριδαιας και πιστευω πως τα θρησκευτικα πρεπει να καταργηθουν εντελως απο τα σχολεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κατά τη γνώμη μου,πιστεύω ότι είναι λάθος τα παιδιά να απέχουν από ένα τέτοιο μάθημα, όχι μόνο για λόγους ηθικούς/δεοντολογικούς (αυτό άλλωστε είναι δικαίωμα του καθενός) αλλά για λόγους καθαρά λογιστικούς.
    Το μάθημα των θρησκευτικών κατά μέσο όρο δίνει βαθμολογίες μεγαλύτερες από τους μέσους όρους των υπολοίπων μαθημάτων. Με την απαλλαγή , ουσιαστικά δίνουμε περισσότερη βαρύτητα σε μαθήματα τα οποία είναι πιο απαιτητικά και ρίχνουν τον μέσο όρο , αντί να προσθέσουμε στο "καλάθι" της βαθμολογίας ένα μάθημα με μεγάλο μέσο όρο, το οποίο θα μας βοηθήσει στο στόχο μας, δηλαδή ένα καλό βαθμό για το απολυτήριο/πανεπιστήμιο.
    Το βλέπω καθαρά λογιστικά το θέμα διότι προσωπικά πιστεύω ότι οι μαθητές (στη συντριπτική τους πλειοψηφία) επέλεξαν να μην διδαχθούν το μάθημα για να μην φορτώσουν το ήδη υπερβολικά φορτωμένο πρόγραμμά τους με ακόμα ένα μάθημα "πανελλαδικών" της Β Λυκείου και να έχουν πιο χαλαρό πρόγραμμα οι της Γ Λυκείου.
    Δεν κατηγορώ τα παιδιά σε καμία περίπτωση. Δεδομένης της κατάστασης και του υπερβολικά ανταγωνιστικού συστήματος εισαγωγής στο πανεπιστήμιο, πράττουν προς το συμφέρον τους.
    Τα θρησκευτικά είναι (και θα έπρεπε να είναι) ένα από τα βασικότερα μαθήματα , το οποίο δίνει αρχές και φιλοσοφική βάση για να δώσουμε απάντηση στα δύο μεγαλύτερα αναπάντητα ερωτήματά μας. Ποιοι είμαστε και που βαδίζουμε.
    Ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάλυψες πλήρως το θέμα.Οι μόνοι που δεν μπορούν να το κατανοήσουν είναι οι ταγμένοι ως πολέμιοι της θρησκείας και όχι αρωγοί στην εκπαίδευση.

      Διαγραφή
  36. όντως, ίμε πολί μέτρυος για να σε κρύνω γατάκι ανορθόγραφω,μεγκάλε καθηγηταρά μου που υποψιάζομαι οτι είσαι καθηγητής του....γελ-άω Αριδαίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. anastas Kal μην εισαι τοσο φανατισμενος με τα θεια.εσυ ο τοσο καλος χριστιανος οταν πας εκκλησια αναβε και καμμια λαμπαδα για ολους τους απιστους!να δουμε θα αλλαξει τιποτα?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. anastas kal παιδι μου βλαμενο εισαι αλλος ειναι ο καθηγητης :P κοιμησμενε ανθρωπε ...προβατο ε προβατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δυστυχώς φοράς φούστα ανώνυμε παραμορφωμένε, κρυμμένος καλά σε τόσες άλλες ανωνυμίες και πιθανώς σε μπέρδεψα, αλλά σημασία έχει το ραδικοειδές επίπεδό σου οτι καταγράφηκε...διανοούμενέ μου εσύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθετε να μιλάτε επώνυμα σε τέτοιους τόνους. Ο τρόπο σου δεν θυμίζει μαθήτρια σχολείου. Αν δεν το'λεγες θα σε περνούσα για καθηγήτρια...γλωσσολογίας.

      Διαγραφή
  40. Συγχαρητήρια στο i almopia που ανέδειξε το θέμα και δημοσιεύει τα σχόλια χωρίς λογοκρισία! Αλλά φτάνουν οι προσωπικές επιθέσεις και αντεπιθέσεις. Προφανώς με ή χωρίς τη διδασκαλία των Θρησκευτικών ορισμένοι παραμένουν ανήθικοι και ασεβείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. φτανουν ολα αυτα η ουσια ειναι μια απαλαγη πηραν 50 ατομα τωρα αν καποιους τους ενοχλει οπως λεει και ο Β.Παπακωνσταντινου στα οργανα μου μια χαρα χοραει να γραφτουνε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *