Ο Άγιος Δημήτριος στο Αετοχώρι

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Η Ιερά Μονή Αρχαγγέλου Μιχαήλ

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Ο Άγιος Δημήτριος στην Ξιφιανή

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Το λαογραφικό μουσείο στο Λουτράκι

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Ο Άγιος Ιωάννης στο Λουτράκι

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Το μουσείο Φυσικής Ιστορίας στον παλιό σιδηροδρομικό σταθμό

Ανεξερεύνητο «διαμάντι» η πλούσια θρησκευτική και ιστορική κληρονομιά της Αλμωπίας

Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΚΑΣΚΕΜ: Πρώτη συγκέντρωση-προπόνηση για τον Α.Ο.Κ. Γουμένισσας

Οι αθλητές και ο προπονητής της ομάδας, βρέθηκαν σήμερα και προπονήθηκαν στο Κλειστό Γυμναστήριο της Γουμένισσας, ενόψει και της νέας σεζόν.

«Πού βρίσκονται οι διαδικασίες για την ανέγερση του νέου Νηπιαγωγείου Προμάχων»;

Το θέμα της ανέγερσης νέου σύγχρονου κτιρίου για το Νηπιαγωγείο Προμάχων, επαναφέρει με νέα Ερώτηση στη Βουλή ο Γιώργος Καρασμάνης.

Αναδρομές: Τα πρώτα βήματα της Google

Ο κολοσσός της Google είναι ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως στις υπηρεσίες διαδικτύου, με τζίρο 66 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 57.148 εργαζόμενους (2015). Ξεκίνησε ως μηχανή αναζήτησης το 1998 και σήμερα προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών (Gmail, Google Drive, Google Docs, Goolge Plus, Android, YouTube, Adsense, Blogger, Chromebook, Google Earth, Google Maps, Google Translate κ.ά.). Ιδρύθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 1998 από δυο νεαρούς, τον Αμερικανό Λάρι Πέιτζ και τον Ρώσο Σεργκέι Μπριν.


Η μεγάλη πορεία της Google προς την κορυφή ξεκίνησε τον Μάρτιο του 1995, όταν ο Λάρι Πέιτζ και ο φίλος του Σεργκέι Μπριν (γεννημένοι και οι δύο το 1973), μεταπτυχιακοί φοιτητές του ονομαστού Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, ξεκίνησαν ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τις μηχανές αναζήτησης του Ίντερνετ, που τότε βρίσκονταν στα πρώτα στάδια της εξέλιξής τους. Κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα καλύτερο σύστημα, που ανέλυε τις σχέσεις μεταξύ των ιστοσελίδων, ενώ οι υπάρχουσες τότε μηχανές αναζήτησης κατέτασσαν τα αποτελέσματά τους μετρώντας πόσες φορές οι όροι αναζήτησης εμφανίζονταν στη σελίδα. Ονόμασαν τη νέα τεχνολογία PageRank, η οποία καθόριζε τη συνάφεια μιας ιστοσελίδας από τον αριθμό και τη σημαντικότητα των σελίδων που οδηγούν πίσω σε αυτή.

Βάσει αυτής της τεχνολογίας δημιούργησαν τη μηχανή αναζήτησης, που την ονόμασαν «BackRub», επειδή το σύστημα έλεγχε τον αριθμό των συνδέσμων προς μία ιστοσελίδα (backlink), για να υπολογίσει τη σημασία της και να την κατατάξει αναλόγως. Τελικά, το όνομα που επικράτησε ήταν Google, από την παραφθορά της λέξης googol, που σημαίνει τον αριθμό 10 εις την 100η, όρο που εισήγαγε ο αμερικανός μαθηματικός Έντουαρντ Κάσνερ. Οι δυο νεαροί δημιουργοί της μηχανής αναζήτησης, που έμελλε να κυριαρχήσει ολοκληρωτικά αργότερα, θέλησαν με την ονομασία αυτή να υποδηλώσουν την αποστολή της να οργανώσει και να ταξινομήσει το τεράστιο πλήθος πληροφοριών του Διαδικτύου.

Στην αρχή, η Google έτρεχε στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Στάνφορντ (google.stanford.edu), ενώ στις 15 Σεπτεμβρίου 1997 κατοχύρωσε τη δική της διεύθυνση (google.com). Η εταιρεία, που έλαβε νομική υπόσταση στις 4 Σεπτεμβρίου 1998, αρχικά είχε ως βάση της το Μένλο Παρκ της Καλιφόρνιας και συγκεκριμένα το γκαράζ της 30χρονης τότε Σούζαν Βοϊτσίνσκι, μεγαλύτερης αδελφής της μετέπειτα συζύγου του Μπριν, Αν Βοιτσίνσκι. Ο πρώτος υπάλληλος της Google ήταν ο Κρέιγκ Σιλβερστάιν, συμφοιτητής των Πέιτζ και Μπριν, ο οποίος αποχώρησε το 2012 για να εργαστεί σ’ ένα μη κερδοσκοπικό εκπαιδευτικό οργανισμό. 

Ο Δεκάλογος της Google σύμφωνα με τους ιδρυτές της 

  • Επικεντρωνόμαστε στο χρήστη και όλα τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν από μόνα τους.
  • Το καλύτερο είναι να κάνουμε ένα πράγμα εξαιρετικά καλά.
  • Το γρήγορο είναι καλύτερο από το αργό.
  • Η δημοκρατία στον ιστό είναι αποτελεσματική.
  • Δεν είναι απαραίτητο να βρίσκεστε στο γραφείο σας για να έχετε ερωτήσεις.
  • Η επίτευξη κερδών είναι δυνατή χωρίς να αποβαίνει εις βάρος άλλων.
  • Υπάρχουν πάντοτε περισσότερες πληροφορίες στον ιστό.
  • Η ανάγκη για πληροφόρηση υπερβαίνει κάθε σύνορο.
  • Μπορείς να είσαι σοβαρός και χωρίς κοστούμι.
  • Το εξαιρετικό δεν είναι αρκετό.

Eγγραφές στον μορφωτικό και χορευτικό σύλλογο Προμάχων

Αρχίζουν οι εγγραφές στον μορφωτικό και χορευτικό σύλλογο Προμάχων "Οι Πρόμαχοι".

Ξενιτίδειο Δημοτικό Ωδείο Αριδαίας - Εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019



ΞEΝΙΤΙΔEΙO ΔΗΜOΤΙΚO ΩΔEΙO AΡΙΔAΙAΣ
ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ

  Το Ξενιτίδειο Δημοτικό Ωδείο Αριδαίας εύχεται στους μαθητές του καλή εκπαιδευτική χρονιά και ανακοινώνει ότι οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2018-2019
ΈΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν την αίτηση εγγραφής στη γραμματεία του Ξενιτίδειου Δημοτικού Ωδείου.

Ημέρες εγγραφής : Δευτέρα έως Παρασκευή.
Ώρες εγγραφής : 8:30-16:00  
Τηλ. (23840)28736

  •  Επαγγελματικές Μουσικές Σπουδές
  • Απόκτηση Κρατικού Πτυχίου      
Τμήματα :
  • εγχόρδων
  • πιάνου
  • κλ./ηλ. Κιθάρας
  • παραδ./κλ. Οργάνων
  • πνευστών , κρουστών
  • μουσικής  προπαιδείας
  • μουσικοκινητικής
Τομέας  Μουσικής  Προπαιδείας
Το Ξενιτίδειο Δημοτικό Ωδείο θεωρώντας  ότι η μουσική γνώση και μάθηση πρέπει να έχει ως αφετηρία της την προσχολική – πρώτη σχολική ηλικία, έχει δημιουργήσει ένα πρόγραμμα σπουδών για παιδιά 5 έως 8 ετών.
Η μουσική διδασκαλία δοσμένη με έναν ιδιαίτερο τρόπο εισάγει το παιδί στον «υπέροχο κόσμο της μουσικής» .
Το μάθημα γίνεται σε μικρές ομάδες παιδιών δυο φορές την εβδομάδα.

Τμήμα Μουσικοκινητικής Αγωγής σε παιδιά ηλικίας 3 έως 4  ετών
Η Μουσική, μπορεί να γίνει ένα πολύτιμο εργαλείο για την ανάπτυξη του μυαλού, του σώματος, και των αρμονικών σχέσεων των παιδιών καθ' όλη τη διάρκεια της προσχολικής ηλικίας τους.
Με τη Μουσικοκινητική Αγωγή, εστιάζουμε στην εξέλιξη του μικρού παιδιού, μέσω της ενεργητικής επίδρασης και τη σημασία που έχει τόσο η μουσική, όσο και η κίνηση, πάνω σε αυτό.
Το παιδί γοητεύεται από τους ήχους και συγκεντρώνεται περισσότερο στο ακουστικό ερέθισμα κι αντίστροφα.
Στόχος του προγράμματος αποτελεί η καλλιέργεια της δημιουργικής φαντασίας του μικρού παιδιού, η ευαισθησία που αναπτύσσεται μέσω αυτής, η ευχαρίστηση που παίρνει μέσα από τη συμμετοχή του στο ομαδικό παιχνίδι, όπου και τη μεταφέρει στο δικό του οικογενειακό περιβάλλον.
Με τη συμμετοχή του γονέα κατά τη διάρκεια του μαθήματος, γίνεται η προετοιμασία ένταξής του στη σχολική κοινότητα, συμβάλλοντας με την ατομική του προσπάθεια, στην απόκτηση μουσικών-κινητικών δεξιοτήτων αλλά κι ομαδικών εκτελέσεων ενόργανης μουσικής.

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ

Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι ξεκινούν μαθήματα Ζωγραφικής.


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΔΗ.Κ.Ε.Α

ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ 1-1 (2-4 πεν.) Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΡΜΑΣ

Δεν κατάφερε να πάρει την πρόκριση στους ομίλους του κυπέλλου ο Μακεδονικός Έδεσσας, παρά την σπουδαία εμφάνιση που πραγματοποίησε κόντρα στον Μέγα Αλέξανδρο Όρμας, καθώς αποκλείστηκε στη διαδικασία των πέναλτι.

Πίσω στα σχολεία! Συμβουλες για μια εύκολη επιστροφή για τους μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες - Του Θεόδωρου Κικίδη

Ξεκούραση, ξεγνοιασιά και παιχνίδι όλη την ώρα είναι αυτά που κυρίως χαρακτηρίζουν ένα παιδί κατά την διάρκεια του καλοκαιριού. Εκτός σχολικού προγράμματος το παιδί πέραν από την τσάντα με τα σχολικά βιβλία, αφήνει στην άκρη και το άγχος για την σχολική του επίδοση. Με την καινούρια σχολική χρονιά για πολλούς μαθητές η επιστροφή στα θρανία δεν αποτελεί ευχάριστη εμπειρία. 
 
Πόσο μάλλον όταν ο μαθητής αντιμετωπίζει τις δικές του δυσκολίες. Παρακάτω υπάρχουν κάποιες ιδέες όπου θα σας βοηθήσουν να κάνετε την επιστροφή του παιδιού σας στο σχολείο όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα γίνεται. Ενημερωθείτε και για το τι δυσκολίες αντιμετωπίζει το παιδί σας, αλλά και με ποιους τρόπους μπορείτε να το στηρίξετε και να το ενισχύσετε. 
 
Μιλήστε με τον θεραπευτή του ή κάποιον ειδικό για να σας ενημερώσει σχετικά. Δείξτε ενθουσιασμό γα την νέα χρονιά. Πηγένετε μαζί με το παιδί σας για τα σχολικά ψώνια. Φτιάχτε από πριν μια λίστα με το τι χρειάζεται, αφήστε το να διαλέξει την σχολική τσάντα και κασετίνα που του αρέσει, αγοράστε πολύχρωμα μολύβια και στυλό, διαλέχτε τα ρούχα και τα παπούτσια που θα φορέσει την πρώτη μέρα στο σχολείο κ.α. Ενισχύστε την αυτοπεποίθηση του παιδιού σας. Είναι σημαντικό για ένα παιδί το οποίο βιώνει καθημερινά στο σχολείο την απογοήτευση και το άγχος, να του θυμίζετε ότι υπάρχουν πράγματα στα οποία μπορεί και είναι πολύ καλό στο να τα κάνει.Τονίστε του τις δυνατότητες του, συζητάτε μαζί του τις επιτυχίες του και βρείτε δραστηριότητες να κάνετε με το παιδί σας στις οποίες είναι καλό. Δημιουργήστε κατάλληλο περιβάλλον για διάβασμα. 
 
Τοποθετήστε το γραφείο του παιδιού σε ένα ήσυχο μέρος, χωρίς τηλεόραση ανοιχτή ή άλλες πηγές όπου θα του αποσπάνε την προσοχή. Έχετα πάνω στο γραφείο μόνο το βιβλίο και το τετράδιο από το μάθημα το οποίο διαβάζει, αφήνοντας τα υπόλοιπα μέσα στην τσάντα ή σε μια άκρη όπου δεν φαίνονται. Φροντίστε την ώρα του διαβάσματος να υπάρχει απόλυτη ησυχία στο σπίτι. Έτσι συγκεντρώνεται και καταννοεί καλύτερα αυτό με το οποίο ασχολείται. Οργανώστε το καθημερινό πρόγραμμα του παιδιού. Είναι σημαντικό να υπάρχει ένα πρόγραμμα ώστε να γνωρίζει το παιδί τι ακολουθεί μετά το σχολείο. Οι ώρες διαβάσματος να είναι συγκεκριμένες (π.χ. μετά το φαγητό ή τον μεσημεριανό ύπνο). Αφήστε ώρα για παιχνίδι μέσα στο απόγευμα, καλό όμως είναι να αποφεύγονται για πολλή ώρα η ασχολία με ηλεκτρονικά παιχνίδια, τα οποία αποσυντονίζουν το παιδί. 
 
Επίσης φροντίστε το παιδί σας να κοιμάται αρκέτα (8-10 ώρες ο βραδινός ύπνος) ώστε να είναι ξεκούραστο για να μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Σχεδιάστε την καινούρια σχολική χρονιά μαζί με το παιδί σας. Βρείτε δραστηριότητες που του αρέσουν και που θα μπορούσε να κάνει (π.χ. να πάρει μέρος σε κάποια αθλητική ή μουσική ομάδα ή όποια άλλη εξωσχολική δραστηριότητα του αρέσει). Ξεφυλλίστε τα καινούρια βιβλία μαζί με το παιδί σας, ντύστε τα και κολλήστε αυτοκόλλητα και ετικέτες της επιλογής του. Λίγες μέρες πριν βάλτε το παιδί στο σχολικό κλίμα δίνοντας του να διαβάσει βιβλία ή να λύσει ασκησούλες. 
 
Μιλήστε με τον δάσκαλο του παιδιού. Συζητήστε μαζί του τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί σας, αλλά και για τα ποια είναι τα δυνατά του σημεία. Ζητήστε του να έχει επαφή για ενημέρωση με τυχόν θεραπευτή του παιδιού, όπου θα μπορούσε να του δώσει χρήσιμες συμβουλές για μέσα στην τάξη. Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!

Του Θεόδωρου Κικίδη

Για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε στο www/logoergoaridaia.gr

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τα μαθήματα στίβου – Συμμετοχή από 4 ετών και πάνω

Ξεκίνησαν οι εγγραφές για τα μαθήματα στίβου του Συλλόγου Μέγας Αλέξανδρος.

Γιατί εξυμνείται τόσο το εκπαιδευτικό σύστημα στη Φινλανδία;

Στόχος είναι όταν τελειώσει η εκάστοτε βαθμίδα, όλα τα παιδιά να ξεκινούν από την ίδια αφετηρία και να έχουν όλα τα εφόδια ώστε να φτάσουν ως το τέλος της διαδρομής.

Νέα μεταγραφή για τον ΑΣ Γιαννιτσά

Πήρε και τον Μπάμπη Ιορδανίδη ο FC Γιαννιτσά

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *