Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Να γιατί ξυπνάς πριν χτυπήσει το ρολόι

Είναι ένα από τα πιο ενοχλητικά πράγματα στον κόσμο. Έχεις βάλει το ξυπνητήρι να χτυπήσει νωρίς το πρωί αλλά ξυπνάς μερικά... δευτερόλεπτα πριν. Γιατί;

ΟΑΕΔ: Νωρίτερα η καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων

Ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού θα καταβάλει νωρίτερα από τις προηγούμενες χρονιές το δώρο Χριστουγέννων 2017.

Οι τροφές που δεν σε αφήνουν να απαλλαγείς από την κυτταρίτιδα

Αν η κυτταρίτιδα είναι ένας επίμονος εχθρός και η όψη φλοιού πορτοκαλιού στο δέρμα μια μόνιμη συνθήκη, τότε τα μέτρα που πρέπει να λάβεις για να αντιστρέψεις την κατάσταση, θα πρέπει να είναι δραστικά.

Ωράριο της δημόσιας κεντρικής βιβλιοθήκης Έδεσσας

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Έδεσσας καθημερινά είναι ανοιχτά τις παρακάτω ώρες Τρίτη Τετάρτη και Παρασκευή 10.00 π.μ.- 14.00 μ.μ., Δευτέρα και Πέμπτη 11.00 π.μ.- 17.00 μ.μ.

Νέος προπονητής στον Μακεδονικό Έδεσσας ο Νίκος Χαραλάμπους

Νέος προπονητής στον Μακεδονικός Έδεσσας από σήμερα αναλαμβάνει ο Νίκος Χαραλάμπους.

Αφιέρωμα: Γουίνστον Τσόρτσιλ 1874 – 1965

Ο Γουίνστον Τσόρτσιλ ήταν άγγλος πολιτικός, στρατιωτικός, δημοσιογράφος και συγγραφέας, βραβευμένος με Νόμπελ Λογοτεχνίας το 1953 για το πεντάτομο έργο του «Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος». Έμεινε στην ιστορία ως ο «πατέρας της νίκης» για τη σημαντική συμβολή του στη συμμαχική επικράτηση στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Διετέλεσε πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας για 9 χρόνια (1940-1945, 1951-1955). Το 2002 σε δημοψήφισμα του BBC ανακηρύχθηκε ο μεγαλύτερος Βρετανός όλων των εποχών.


Ο Γουίνστον Λίοναρντ Σπένσερ-Τσέρτσιλ (Winston Leonard Spencer-Churchill) – Τσώρτσιλ ή Τσόρτσιλ επικράτησε να λέγεται στα ελληνικά – γεννήθηκε στις 30 Νοεμβρίου 1874 στο ανάκτορο Μπλένιμ της Οξφόρδης. Γόνος εύπορης οικογένειας ευγενών, ήταν ο δευτερότοκος γιος του πολιτικού Ράντολφ Τσόρτσιλ και της αμερικανίδας Τζένι Τζέρομ, κόρης του Λέοναρντ Τζέρομ, τραπεζίτη και ιδιοκτήτη των Τάιμς της Νέας Υόρκης.

Ο άνθρωπος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση των διεθνών συσχετισμών στη μεταπολεμική περίοδο και συνάρπαζε τα πλήθη, υπήρξε από κακός έως μέτριος μαθητής και χρειάστηκε να δώσει εξετάσεις δύο φορές για να περάσει μετά βίας στη Στρατιωτική Ακαδημία του Σάντχερστ (1892). Σύντομα, εν τούτοις, ο νεαρός Γουίνστον έγινε η πιο ξεχωριστή φυσιογνωμία της τάξης του και αποφοίτησε όγδοος σε σύνολο εκατόν πενήντα σπουδαστών. 
 
Στα 21 του χρόνια έγινε αξιωματικός του ιππικού και στρατιωτικός παρατηρητής. Τα αμέσως επόμενα χρόνια τον βρίσκουν να έχει ενταχθεί στα βρετανικά στρατεύματα των Ινδιών, της Αιγύπτου και της Νότιας Αφρικής, εκτελώντας παράλληλα καθήκοντα πολεμικού ανταποκριτή. Η πρώτη του απόπειρα να διεκδικήσει βουλευτική έδρα ως υποψήφιος των Συντηρητικών το 1899 στέφθηκε από παταγώδη αποτυχία.

Ο Γουίνστον Τσόρτσιλ δεν το έβαλε κάτω κι ένα χρόνο αργότερα κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής του Συντηρητικού Κόμματος, από το οποίο διαφωνώντας θα αποχωρήσει το 1904 για να ενταχθεί στους Φιλελευθέρους. Η παρουσία του στη Βουλή των Κοινοτήτων είναι έντονη και χαρακτηρίζεται από σχολαστικά προπαρασκευασμένους λόγους, που αναδεικνύουν τη ρητορική του δεινότητα.

Το μεταρρυθμιστικό του πνεύμα θα επιβεβαιωθεί σε περισσότερους από έναν τομείς (ως υφυπουργός Αποικιών και ως υπουργός Εμπορίου και Εσωτερικών), ενώ ως υπουργός Εφοδιασμού το 1917 εργάζεται για τη μαζική παραγωγή αρμάτων που κρίνουν ως ένα βαθμό την τελική επιτυχή έκβαση του A’ Παγκοσμίου Πολέμου. Προηγουμένως, είχε παραιτηθεί από το αξίωμα του λόρδου του Ναυαρχείου, δεχόμενος επικρίσεις για την αποτυχημένη εκστρατεία των Δαρδανελίων (1915), που στοίχισε τη ζωή σε χιλιάδες στρατιώτες της Κοινοπολιτείας.

Η πρώτη μεγάλη περίοδος αφοσίωσής του στη συγγραφή (1922-1924) ξεκινά μετά την κατάρρευση της κυβέρνησης συνασπισμού του Λόιντ Τζορτζ. Για δέκα χρόνια παραμένει απλό μέλος της Βουλής των Κοινοτήτων, έχοντας επιστρέψει στο Συντηρητικό Κόμμα, και δημοσιεύει πλήθος έργα του. Την εποχή εκείνη δεν παραλείπει σε κάθε ευκαιρία να επισημαίνει τους κινδύνους επικράτησης των Ναζιστών στη Γερμανία. Η συνάντηση του Γουίνστον Τσόρτσιλ με το πεπρωμένο του, όπως ο ίδιος λέει, δεν γίνεται παρά όταν ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος είναι μία πραγματικότητα και η πασιφιστική κυβέρνηση Τσάμπερλεν καταρρέει. Από μία υποσημείωση σε κάποιο ιστορικό βιβλίο, το όνομα Τσόρτσιλ θα γραφτεί με ολόχρυσα γράμματα στις χρυσές δέλτους της ιστορίας.

Στην πρώτη του ομιλία ως πρωθυπουργός στη Βουλή των Κοινοτήτων (αξίωμα που ανέλαβε στις 10 Μαΐου 1940) ξεκαθαρίζει στους συμπατριώτες του: «Δεν έχω τίποτε να σας προσφέρω, εκτός από αίμα, μόχθο, δάκρυα και ιδρώτα». Και θέτει ως μοναδικό στόχο της κυβέρνησής του την ολοκληρωτική νίκη επί του εχθρού. Σε δύσκολες στιγμές κατορθώνει να ανεβάσει το κλονισμένο ηθικό των συμπατριωτών του και καθ’ όλη τη διάρκεια του πολέμου να χτίσει καλές σχέσεις με τον αμερικανό πρόεδρο Φραγκλίνο Ρούζβελτ.

 
 
Η συμμαχία Βρετανίας, ΗΠΑ και Σοβιετικής Ένωσης θεμελιώνεται το 1942 και χαράσσεται κοινή πολεμική προσπάθεια, η οποία οδηγεί τελικά στη νίκη επί των δυνάμεων του Άξονα το 1945. Αναφορικά με το ελληνικό πρόβλημα, ο Τσόρτσιλ παρεμβαίνει ανοικτά το 1944 εναντίον του ΕΑΜ και συμβάλλει στη σύναψη των συμφωνιών του Λιβάνου (20 Μαΐου) και της Καζέρτας (26 Σεπτεμβρίου). Μετά την απελευθέρωση της Αθήνας (12 Οκτωβρίου), υποστηρίζει ενόπλως τις κυβερνητικές δυνάμεις. Έρχεται ο ίδιος στην Αθήνα και καθορίζει την έκβαση της εμφύλιας αναμέτρησης των «Δεκεμβριανών».

Το Φεβρουάριο του 1945 ο Γουίνστον Τσόρτσιλ παίρνει μέρος στη Διάσκεψη της Γιάλτας και αποφασίζει μαζί με τους Ρούζβελτ και Στάλιν την κατανομή των περίφημων «σφαιρών επιρροής» στο μεταπολεμικό κόσμο. Μολονότι θεωρείται μεγάλος ηγέτης σε καιρό πολέμου, δεν κρίνεται ο κατάλληλος για να οικοδομήσει μία καλύτερη Βρετανία σε καιρό ειρήνης. Η ευκολία του να αλλάζει κόμματα δεν του συγχωρείται. Αλλά ακόμη και όταν χάνει τις εκλογές του 1945, παραμένει ο σφριγηλός ηγέτης που εργάζεται για τον συνασπισμό δυτικών χωρών (αργότερα ΝΑΤΟ). Σε ηλικία 77 ετών, αναλαμβάνει την πρωθυπουργία στις εκλογές του 1951, για να παραιτηθεί τέσσερα χρόνια αργότερα και να λάβει τα τελευταία χρόνια της ζωής του πολλές υψηλές τιμητικές διακρίσεις.

Από τη βουλευτική του, όμως, ιδιότητα δεν παραιτείται, παρά μόνο λίγο πριν από το τέλος της ζωής του, τον Ιούλιο του 1964. Θα πεθάνει έξι μήνες αργότερα, χτυπημένος από εγκεφαλικό, στις 24 Ιανουαρίου 1965, και θα αναπαυθεί στο χωριό Μπλάντον της Οξφόρδης, κοντά στη γενέτειρά του. Από το 1908 ήταν νυμφευμένος με την Κλημεντίνη Χόζιερ, με την οποία απέκτησε πέντε παιδιά.


απο το sansimera.gr

ΕΚΑΣΚΕΜ: Παρουσιάστηκε επίσημα από τους Ικαρους Γιαννιτσών ως νέος Τεχνικός Διευθυντής ο Δημήτρης Καραμιχάλης

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28/11 η επίσημη παρουσίασης του Τεχνικού Διευθυντή της Ακαδημίας των "Ικάρων" Γιαννιτσών κ. Καραμιχάλη Δημήτρη στην αίθουσα πληροφόρησης νέων του Πνευματικού Κέντρου Δήμου Πέλλας.

Ειδικά μισθολόγια: Πόσα κόβουν από τους μισθούς των ενστόλων

Σημαντικά θα δουν να μειώνονται τα εισοδήματά τους από την 1η Ιανουαρίου 2018 πάνω από 300.000 πολιτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου και τουλάχιστον άλλοι 100.000 κρατικοί λειτουργοί που αμείβονται με ειδικά μισθολόγια.

«Το Αθλητικό Κέντρο Έδεσσας θα γίνει, είτε το θέλουν είτε όχι»!

Το θέμα της υλοποίησης ενός πολύ σημαντικού έργου για την Πρωτεύουσα αλλά και για ολόκληρο τον Νομό μας, την κατασκευή νέου Αθλητικού Κέντρου στ θέση ¨Τσαϊρ Πασά¨ στην Έδεσσα, επανέφερε με νέα Ερώτησή του στη Βουλή ο Γιώργος Καρασμάνης.

Υπενθυμίζεται ότι η κατασκευή του έργου συνολικής δαπάνης έξη (6) εκατομμυρίων ευρώ, εγκρίθηκε το 2009 από την τότε Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας (απόφαση ΣΑΕ016 ΤΡΟΠ1) στα πλαίσια του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, και με διασφαλισμένη επιπλέον πίστωση 600.000 ευρώ για την άμεση δημοπράτησή του τον ίδιο χρόνο. Αλλά η διαδεχθείσα την Νέα Δημοκρατία Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, ¨πάγωσε¨ την κατασκευή ακυρώνοντας στην ουσία την υλοποίηση του έργου.

Με την επάνοδο της Νέας Δημοκρατίας, μετά από πολλαπλές παρεμβάσεις Καρασμάνη, το έργο επανεντάσσεται και προτάσσεται στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με κωδικό 2014ΣΕ01600045, με φορέα χρηματοδότησης τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και φορέα υλοποίησης τον Δήμο Έδεσσας. Δυστυχώς, και η σημερινή Κυβέρνηση ακύρωσε την κατασκευή του έργου – καταρρακώνοντας κάθε έννοια της ¨συνέχειας του κράτους¨ σε μια σύγχρονη ευνομούμενη χώρα.

Σε Ερώτηση που ο Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε τον Ιούνιο του 2016, η ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού απάντησε αναγνωρίζοντας ότι το συγκεκριμένο έργο είχε όντως ενταχθεί στο ΠΔΕ του 2014 (με κωδικό 2014ΣΕ01600045/24-12-14), και με διασφαλισμένα 600.000 ευρώ για την άμεση δημοπράτησή του. Και είχε δεσμευτεί ότι, ¨θα διερευνηθεί η δυνατότητα επανένταξης του έργου σε επόμενο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου.

Με την τελευταία Ερώτηση που κατέθεσε στις 30 Νοεμβρίου (1657/30.11.2017) καλεί τους συναρμόδιους Υπουργούς να τηρήσουν τη δέσμευσή τους και, με την ευκαιρία του εν όψει Νέου Προϋπολογισμού και του νέου Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων που ξεκινά τον Ιανουάριο 2018, να εντάξουν το νέο Αθλητικό Κέντρο Έδεσσας. Ένα έργο που αποτελεί αίτημα πολλών ετών και θα αναβαθμίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό και σε πολλούς τομείς (αθλητικό, χωροταξικό, περιβαλλοντικό, κυκλοφοριακό, πολιτιστικό, τουριστικό κλπ), όχι μόνον την Πρωτεύουσα που σήμερα ασφυκτιά, αλλά και ολόκληρο τον Νομό Πέλλας.

Ο πρώην Υπουργός, ο οποίος παρακολουθεί ¨συνεχώς και από κοντά¨ την εξέλιξη πάνω σ’ αυτό το μεγάλο θέμα, διαβεβαιώνει τους συντοπίτες μας, ότι το νέο Αθλητικό Κέντρο της Έδεσσας θα γίνει, είτε κάποιοι το θέλουν, είτε όχι!

Ακολουθεί η Ερώτηση

ΘΕΜΑ: «Εντάξτε στις Δημόσιες Επενδύσεις του 2018 το Αθλητικό Κέντρο Έδεσσας»!



Έχουν περάσει τρία χρόνια από την ένταξη το 2014 στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ), της κατασκευής του νέου Αθλητικού Κέντρου Έδεσσας – ενός έργου εξαιρετικά σημαντικού τόσο για την πόλη όσο και για ολόκληρο το Νομό μας!

Σε απάντηση σχετικής Ερώτησης του υπογράφοντα, με ημερομηνία 7 Ιουνίου 2016, ο τότε Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, αναγνώρισε ότι το συγκεκριμένο έργο είχε όντως ενταχθεί στο ΠΔΕ του 2014 (με κωδικό 2014ΣΕ01600045/24-12-14), και με διασφαλισμένα 600.000 ευρώ για την άμεση δημοπράτησή του. Δεσμεύτηκε δε ότι, ¨θα διερευνηθεί η δυνατότητα επανένταξης του έργου σε επόμενο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου.

Συνεπώς:

ΕΠΕΙΔΗ, όπως ζήτησε η τότε ηγεσία του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, από τον Δήμο, μαζί με τη σύμβαση για το έργο υποβλήθηκαν και τα σχετικά συνοδευτικά έγγραφα (σχέδια, τεχνική περιγραφή, προϋπολογισμός κλπ)…

ΕΠΕΙΔΗ, τα ζητηθέντα έγγραφα υποβλήθηκαν αλλά, παρά την προαναφερθείσα δέσμευση από τον τότε Υπουργό, το έργο δεν το εντάξατε, όπως δεσμευτήκατε, στο τρέχον Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (του 2017) – αν και περίσσεψαν πάνω από τα μισά κονδύλια που έμειναν αναξιοποίητα…

ΕΠΕΙΔΗ, είμαστε στο κατώφλι της νέας χρονιάς… Έχει κατατεθεί και ήδη συζητείται στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής ο Προϋπολογισμός για το 2018… Σας δίνεται επομένως η δυνατότητα και η ευκαιρία, να ανταποκριθείτε στη δέσμευση για ένταξη και υλοποίηση του έργου… Ενός έργου που είναι αίτημα πολλών ετών για να λύσει σε μεγάλο βαθμό προβλήματα κυκλοφοριακά και περιβαλλοντικά εξ αιτίας των οποίων ασφυκτιά η Πρωτεύουσα, του Νομού μας…

ΕΠΕΙΔΗ, το έργο συνιστά και λύση στο χωροταξικό πρόβλημα της πόλης ( και τούτο διότι θα παραδώσει ελεύθερα στους κατοίκους τα 37 στρέμματα που καταλαμβάνει σήμερα το παλιό στάδιο και θ’ ανακουφίσει σημαντικά την πρωτεύουσα του Νομού ).

ΕΠΕΙΔΗ, ακόμη η αποσυμφόρηση της πόλης θα δώσει διέξοδο προς τον παραδοσιακό οικισμό « Βαρόσι » και τους περίφημους καταρράκτες της Έδεσσας.

ΕΠΕΙΔΗ, η δημιουργία του αθλητικού κέντρου αποτελεί αίτημα ετών των κατοίκων της πρωτεύουσας και για το σκοπό αυτό έχουν ήδη απαλλοτριωθεί 75 στρέμματα έξω από τον αστικό χώρο της πόλης.

ΕΠΕΙΔΗ, ούτε νόμιμο ούτε ηθικό είναι σε μια ευνομούμενη Πολιτεία, να ακυρώνονται αποφάσεις της προηγούμενης Κυβέρνησης – να καταλύεται δηλαδή στην ουσία η αρχή της ¨συνέχειας του Κράτους¨…

ΕΠΕΙΔΗ, προ ενός και πλέον έτους, η τότε ηγεσία του Υπουργείου είχε δεσμευτεί να εντάξει το έργο σε επόμενο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων…

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ και καλούνται να μας ενημερώσουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί:

Αν προτίθενται να εντάξουν την κατασκευή του νέου Αθλητικού Κέντρου Έδεσσας στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων που ξεκινά τον Ιανουάριο, στα πλαίσια του Προϋπολογισμού για το 2018…



Ο ΕΡΩΤΩΝ

Γιώργος Καρασμάνης

Βουλευτής Πέλλας ​

Γ' Εθνική: Αλμωπός - Πιερικός 1-0

Η αποφασιστικότητα των παικτών στο β΄ημίχρονο έφερε τη νίκη για την ομάδα μας με 1-0 απέναντι στον Πιερικό. Σκόρερ στο 77΄ο Κριστιάνο Μεντί. Επόμενος αγώνας στις 10/12/2017, εντός έδρας, κόντρα στον Κιλκισιακό.
 

Αναλυτικός οδηγός: Δείτε πώς θα ρυθμίσετε οφειλές για χρέη ως 50.000 ευρώ

Δημοσιοποιήθηκε η υπουργική απόφαση που καθορίζει το πλαίσιο για τη ρύθμιση των χρεών επιχειρήσεων και επαγγελματιών ως 50.000 ευρώ, στο πλαίσιο της υπαγωγής τους στον εξωδικαστικό μηχανισμό. Η απόφαση καθορίζει τα κριτήρια με τα οποία μπορούν να ενταχθούν επιχειρήσεις και επαγγελματίες στον εξωδικαστικό μηχανισμό και περιγράφει την τυποποιημένη λύση που προτείνεται στους οφειλέτες. Παράλληλα, περιγράφει τη δομή του «κουρέματος» στις απαιτήσεις του Δημοσίου και των δόσεων που καλούνται να εξυπηρετήσουν οι οφειλέτες.
Η απόφαση

Άρθρο 1

Αντικείμενο Ρύθμισης

Σκοπός της παρούσας απόφασης είναι η θέσπιση απλοποιημένης διαδικασίας ρύθμισης των οφειλών επιχειρήσεων που υπάγονται στο πεδίο εφαρμογής του ν. 4469/2017 (Α΄ 62), το ύψος των οποίων δεν ξεπερνά συνολικά το ποσό των πενήντα χιλιάδων ευρώ (50.000,00 €).

Άρθρο 2

Απλοποιημένη Διαδικασία Υπαγωγής στις ρυθμίσεις του ν. 4469/2017

Η αίτηση υποβάλλεται ηλεκτρονικά από τον οφειλέτη, μέσω της ιστοσελίδας της Ειδικής Γραμματείας Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (Ε.Γ.Δ.Ι.Χ.) www.keyd.gov.gr με τη διαδικασία που ορίζεται στην κοινή υπουργική απόφαση υπ’ αριθ. 116821/25.10.2017 (ΦΕΚ 3909/Β΄/6.11.2017)  «Λειτουργικές Προδιαγραφές της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων ν. 4469/2017 (ΦΕΚ Α΄ 62)» και με τη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (εφεξής το Σύστημα). Στο μέτρο που η παρούσα απόφαση δεν ορίζει διαφορετικά, εφαρμόζονται οι ουσιαστικές και διαδικαστικές διατάξεις του ν. 4469/2017, και των κατ’ εξουσιοδότηση αυτού εκδοθεισών κανονιστικών πράξεων.

Άρθρο 3

Τυποποιημένος Τρόπος

Αξιολόγησης Βιωσιμότητας
Για τους σκοπούς της εφαρμογής της παρούσας απόφασης, προκειμένου ένας οφειλέτης να κριθεί βιώσιμος για την τυποποιημένη πρόταση ρύθμισης, πρέπει να πληροί σωρευτικά τα παρακάτω κριτήρια:

α) Θετικό καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά την τελευταία χρήση ή σε δύο (2) από τις τρεις (3) τελευταίες χρήσεις πριν από την υποβολή της αίτησης υπαγωγής στο ν.4469/2017, και

β) Ο λόγος του συνόλου των οφειλών, μετά την αφαίρεση των ποσών της περίπτ. α΄ της παρ. 1 του άρθρου 4, προς το καθαρό αποτέλεσμα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων να είναι ίσος ή μικρότερος από οκτώ (8).

Για την εφαρμογή της παρούσας προϋπόθεσης λαμβάνεται υπόψη το μεγαλύτερο ποσό που προκύπτει από τη σύγκριση των εξής ποσών:

αα) του καθαρού αποτελέσματος προ φόρων τόκων και αποσβέσεων της τελευταίας χρήσης και

ββ) του μέσου όρου των δύο (2) πλέον θετικών καθαρών αποτελεσμάτων προ φόρων τόκων και αποσβέσεων από τις τρεις (3) τελευταίες χρήσεις.

Οι πιστωτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα διατηρούν σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα να προβούν σε εξατομικευμένη αξιολόγηση βιωσιμότητας, σύμφωνα με τις εσωτερικές διαδικασίες οργάνωσής τους, προκειμένου να εκτιμήσουν την ικανότητα αποπληρωμής του οφειλέτη.

Εάν πιστωτής, ο οποίος κατέχει την πλειοψηφία επί του συνόλου των απαιτήσεων, εκτιμήσει τον οφειλέτη ως μη βιώσιμο, δεν προτείνεται καμία ρύθμιση των οφειλών στο πλαίσιο της απλοποιημένης διαδικασίας.

Άρθρο 4

Πρόταση τυποποιημένης λύσης
Μετά την υποβολή της αίτησης υπαγωγής κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 και μετά τη διαπίστωση απαρτίας, τυχόν αντιπροτάσεις ρύθμισης οφειλών που υποβάλλονται από τους συμμετέχοντες πιστωτές, παράγονται με τυποποιημένο τρόπο και υπόκεινται στους ακόλουθους κανόνες:

α) Αφαιρούνται τα ακόλουθα ποσά ανά πιστωτή:

αα) το σύνολο των τόκων υπερημερίας των πιστωτών του ιδιωτικού τομέα.

ββ) ποσοστό ενενήντα πέντε τοις εκατό (95%) των απαιτήσεων του Δημοσίου από πρόστιμα που έχουν επιβληθεί από τη φορολογική διοίκηση.

γγ) ποσοστό ογδόντα πέντε τοις εκατό (85%) των απαιτήσεων του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης από προσαυξήσεις ή τόκους εκπρόθεσμης καταβολής.

Τα ποσά των υποπεριπτ. ββ) και γγ) αφαιρούνται με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 15 του ν. 4469/2017.

β) Ο οφειλέτης καταβάλει ισόποσες τοκοχρεωλυτικές μηνιαίες δόσεις, που δεν επιτρέπεται να είναι κατώτερες από το ποσό των πενήντα (50) ευρώ ανά πιστωτή.

γ) Ο αριθμός των μηνιαίων δόσεων στην περίπτωση των χρηματοδοτικών φορέων, κατά την έννοια της περίπτ. δ΄ της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 4469/2017, του Δημοσίου και των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (εφεξής θεσμικών πιστωτών) δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τις εκατόν είκοσι (120), ενώ για τους λοιπούς ιδιώτες πιστωτές δεν επιτρέπεται να ξεπερνά τις είκοσι τέσσερις (24). Κατ' εξαίρεση, αν οι οφειλές προέρχονται από συμβάσεις παροχής εργασίας οποιουδήποτε τύπου, οι δόσεις δεν επιτρέπεται να ξεπερνούν τις έξι (6). Ο αριθμός των δόσεων είναι κοινός για κάθε μία από τις ανωτέρω κατηγορίες πιστωτών, με την επιφύλαξη των περιπτ. β΄ και ε΄.

δ) Για τον υπολογισμό των τοκοχρεωλυτικών δόσεων λαμβάνεται υπόψη επιτόκιο ίσο με το επιτόκιο euribor τριμήνου, προσαυξημένο κατά πέντε ποσοστιαίες μονάδες και κατά την εισφορά του ν. 128/1975 κατά περίπτωση, αν είχε προγενέστερα συμφωνηθεί ότι η εισφορά αυτή βαρύνει τον οφειλέτη. Το επιτόκιο είναι κυμαινόμενο για τους χρηματοδοτικούς φορείς και αναπροσαρμόζεται ανά τρίμηνο, με έναρξη την ημερομηνία κατάρτισης της σύμβασης αναδιάρθρωσης οφειλών. Για τους υπόλοιπους πιστωτές το επιτόκιο είναι σταθερό, με κρίσιμο χρόνο την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Εναλλακτικά, ο οφειλέτης μπορεί να προτείνει να καταβάλει την οφειλή του σε όλους τους θεσμικούς πιστωτές σε δώδεκα (12) ή λιγότερες άτοκες δόσεις. Στην περίπτωση αυτή, επί υπερημερίας του οφειλέτη, οι δόσεις που οφείλονται προς τους χρηματοδοτικούς φορείς βαρύνονται με το επιτόκιο του πρώτου εδαφίου.

ε) Αν η βασική οφειλή προς το Δημόσιο ή/και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, δεν ξεπερνά το ποσό των τριών χιλιάδων ευρώ (3.000 €) ανά πιστωτή, στο οποίο δεν προσμετρώνται τυχόν οφειλές που προβλέπονται στο πρώτο εδάφιο της παρ. 4 του άρθρου 15 του ν. 4469/2017, ο αριθμός των δόσεων προς τον εν λόγω πιστωτή δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις τριάντα έξι (36). Στην περίπτωση αυτή, δεν υφίσταται η υποχρέωση προσφοράς κοινού αριθμού δόσεων για όλους τους θεσμικούς πιστωτές.

στ) Αν ποσοστό 2,75% του θετικού καθαρού αποτελέσματος του οφειλέτη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων είναι μεγαλύτερο από τη συνολική αρχική μηνιαία δόση, όπως αυτή προκύπτει από τις περιπτ. α΄ έως ε΄, τότε η συνολική μηνιαία δόση αναπροσαρμόζεται, ώστε να ισούται με αυτό το ποσό. Το επιπλέον ποσό κατανέμεται συμμέτρως στους θεσμικούς πιστωτές, ανάλογα με την απαίτηση του καθενός, και ο αριθμός των δόσεων μειώνεται, ώστε το σύνολο της καθαρής παρούσας αξίας αυτών, λαμβανομένου υπόψη του επιτοκίου της περιπτ. δ΄, να ισούται με το σύνολο της οφειλής προς αυτούς, μειωμένης κατά τα ποσά της περιπτ. α΄. Για την εφαρμογή της παρούσας περίπτωσης λαμβάνεται υπόψη το ποσό της περιπτ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 3, που λήφθηκε υπόψη για την κατάφαση της βιωσιμότητας.
Το Δημόσιο και οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης επιτρέπεται να υποβάλλουν προτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1. Επιπλέον, οφείλουν να ψηφίζουν υπέρ προτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών που έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1.
Το Δημόσιο και οι Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης δεν επιτρέπεται να υποβάλλουν προτάσεις αναδιάρθρωσης οφειλών ή να ψηφίζουν υπέρ προτάσεων αναδιάρθρωσης οφειλών που έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην παρ. 1, αν η συνολική αξία της περιουσίας του οφειλέτη είναι τουλάχιστον είκοσι πέντε (25) φορές μεγαλύτερη από τη συνολική οφειλή προς ρύθμιση.

Άρθρο 5

Εφαρμογή της τακτικής διαδικασίας
Η διαδικασία συνεχίζεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 8 του ν. 4469/2017 και στην κοινή υπουργική απόφαση υπ’ αριθ. 116821/25.10.2017 (ΦΕΚ 3909/Β΄/6.11.2017) «Λειτουργικές Προδιαγραφές της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών Επιχειρήσεων ν. 4469/2017 (ΦΕΚ Α΄ 62)» στις εξής περιπτώσεις:

α) αν ο οφειλέτης δεν πληροί τα κριτήρια του τυποποιημένου τρόπου αξιολόγησης βιωσιμότητας της παρ. 1 του άρθρου 3,

β) αν η πρόταση τυποποιημένης λύσης δεν γίνεται δεκτή από τον οφειλέτη,

γ) αν η πλειοψηφία των πιστωτών υποβάλει αντιπροτάσεις διαφορετικές σε σχέση με την πρόταση τυποποιημένης λύσης.
Κατά την τακτική διαδικασία, ο οφειλέτης μπορεί να προσκομίσει μελέτη, προκειμένου να τεκμηριώσει τη βιωσιμότητα της επιχείρησής του ή μία διαφορετική πρόταση αναδιάρθρωσης οφειλών.

Άρθρο 6

Έναρξη ισχύος

Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και καταλαμβάνει και τις εκκρεμείς αιτήσεις από το στάδιο, στο οποίο αυτές βρίσκονται.
 

ΕΚΑΣΚΕΜ - Παιδικό: Ο Φ.Ο. Αριδαίας επιβλήθηκε του Ζαφειράκη Νάουσας με 69-31

Για την 5η αγωνιστική του Β' ομίλου του παιδικού πρωταθλήματος της ΕΚΑΣΚΕΜ ο Φ.Ο. Αριδαίας επιβλήθηκε του Ζαφειράκη Νάουσας με 69-31, την Κυριακή (26/11) στο ΔΑΚ Αριδαίας. Οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να αντισταθούν μόνο στο πρώτο δεκάλεπτο (16-11) και να ακολουθήσουν από κοντά το ρυθμό των παικτών του Γιώργου Χασάπη.

Το 11ο Νηπιαγωγείο Γιαννιτσών εγκαθίσταται στο κτιριακό συγκρότημα του 3ου Δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών

Υπεγράφη η σύμβαση «Προσθήκη κατ’ επέκταση ισόγειου κτίσματος στο κτιριακό συγκρότημα του 3ου Δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών» μεταξύ του δημάρχου Πέλλας Γρηγόρη Στάμκου και του εκπροσώπου της ανάδοχης εταιρείας «ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΙΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.».

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *