Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2016

Ο Ορειβατικός Σύλλογος Αριδαίας στο το Λέσκοβο (3 Έλατα) [ΕΙΚΟΝΕΣ]

Ο ΕΟΣ Αριδαίας είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί έναν ιστορικό οικισμό, το Λέσκοβο (που αργότερα μετανομάστηκε σε 3 Έλατα). Το 1912 όλοι οι κάτοικοι του οικισμού ήταν χριστιανοί Μακεδόνες. Σύμφωνα με εξαρχική στατιστική ζούσαν εδώ 580 άτομα. Το 1924 μετανάστευσαν στη Βουλγαρία 100 οικογένειες. Το 1940 τα 3/4 του πληθυσμού ήταν πρόσφυγες και οι υπόλοιποι Μακεδόνες. Μετά τον εμφύλιο πόλεμο ο οικισμός ερήμωσε.
 
 
 
 
Δείτε τις φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στην σελίδα του Συλλόγου: 
 
 









 
 

Θανατηφόρο τροχαίο στην Επαρχιακή Οδό Μαυροβουνίου

Tην ζωή του έχασε ένας άνδρας μετά από τροχαίο στην Επαρχιακή Οδό Μαυροβουνίου - Προφήτη Ηλία.

IALMOPIA LIVE: Σπουδαίο διπλό ο Αλμωπός μέσα στα Γιαννιτσά με 0-1. Δείτε το βίντεο του αγώνα [ΒΙΝΤΕΟ]

Μεγάλης βαθμολογικής σημασίας νίκη πέτυχε ο Αλμωπός που κέρδισε δύσκολα με 0-1 την Αναγέννηση και αγκάλιασε την πρωτιά στον όμιλο.

Όταν οι Αμαρτωλοί Κήρυκες ροκάρουν στην Αριδαία [ΕΙΚΟΝΕΣ]

To Σάββατο (6/2) οι Κήρυκες μας έπαιξαν Live μουσική στο Rocklegends Cafebar, σε μια γεμάτη Rock-punk-heavy metal βραδιά.

Ανακοίνωση συλλόγου μηχανικών Αλμωπίας

Με αφορμή την κοινοποίηση προς εμάς εγγράφου υπαλλήλου της Υπηρεσίας Δόμησης (Πολεοδομία) του Δήμου Αλμωπίας με θέμα «Περί ορισμού επιβλέποντα του υποέργου 1 «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΚΑΘΑΡΤΩΝ ΟΙΚΙΣΜΟΥ ΑΡΙΔΑΙΑΣ» και άσκησης παράλληλων καθηκόντων στο Τμήμα Πολεοδομίας του Δήμου», θα θέλαμε να γνωρίσουμε σε όλους, Δήμο, εμπλεκόμενους υπηρεσιακούς φορείς καθώς και κάθε πολίτη αυτού του τόπου τα ακόλουθα:

1. Το έργο της αποχέτευσης της πόλης της Αριδαίας είναι το σημαντικότερο έργο όλου του Δήμου. Είναι έργο βασικής υποδομής και επιβάλλεται να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει σωστά. Ο τόπος δεν έχει άλλες ανοχές για να ανεχθεί έργα όπως η ύδρευση της Αριδαίας και ο ΧΥΤΑ. Τα έργα φαντάσματα και τα υπέρογκα πρόσθημα που χρεωθήκαμε, αναγκαστικά πρέπει να μείνουν στο παρελθόν.

2. Ο Δήμος Αλμωπίας έχει αναλάβει την επίβλεψη της κατασκευής του έργου της αποχέτευσης. Το έργο είναι στο σύνολό του υπόγειο και ως εκ τούτου η επίβλεψή του πρέπει να είναι συνεχείς και επιτόπια. Οποιαδήποτε κακοτεχνία που θα οδηγήσει σε κακή λειτουργία ή μεταγενέστερη βλάβη, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση όλων μας, θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην καθημερινότητά μας. Δεν είναι καθόλου απλό μετά από ένα διάστημα ταλαιπωρίας που θα περάσει η πόλη κατά την κατασκευή του έργου, να απαιτούνται διορθώσεις δηλαδή επανεκσκαφές και μπαλώματα. Ούτε φυσικά είναι απλό να μένουν ανοιχτά σκάμματα και να περιμένουν πότε θα μπορέσει ο επιβλέπον μηχανικός να επιθεωρήσει το έργο. Δεν μπορεί και δεν πρέπει ολόκληρος Δήμος να επαφίεται στην ευσυνειδησία του εργολάβου, του υπερεργολάβου ή του εργολάβου του υπερεργολάβου γιατί ο αρμόδιος υπάλληλος δεν προλαβαίνει.

3. Ο Δήμος διαθέτει και πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία που είναι υπεύθυνη για τον καταμερισμό των καθηκόντων και φυσικά των ευθυνών, αναλαμβάνοντας στο ακέραιο την ευθύνη της ορθής υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου και κάθε έργου που αναλαμβάνει. Αν η ηγεσία κρίνει ότι το έργο της αποχέτευσης μπορεί να υλοποιηθεί, από πλευράς Δήμου, με ανάθεση παράλληλων καθηκόντων στους δύο μοναδικούς μηχανικούς της Πολεοδομίας (δεν εξετάζουμε εάν αυτό είναι νόμιμο ή όχι) ας μας επιτρέψει να διατηρήσουμε τις επιφυλάξεις μας. Εάν πάλι κρίνει ότι κανένας από τους 12 διπλωματούχους μηχανικούς που έχει στο δυναμικό του ο Δήμος Αλμωπίας, είτε πρόκειται για μόνιμους υπαλλήλους είτε για ειδικούς συμβούλους είτε ανήκουν στην πολιτική ή υπηρεσιακή ηγεσία του Δήμου, είτε λόγω φόρτου εργασίας ή οποιουδήποτε άλλου, τρίτου λόγου, δεν μπορεί να ασχοληθεί αποκλειστικά με το έργο και η μόνη λύση είναι η ανάθεση παράλληλων καθηκόντων, υπάρχει πάντα η λύση της ανάθεσης της επίβλεψης σε εξωτερικούς συνεργάτες μηχανικούς, των οποίων το κόστος θα επιβαρυνθεί φυσικά ο Δήμος.

4. Η άποψή μας είναι ότι η σωστή επίβλεψη του έργου απαιτεί έναν μηχανικό επικεφαλή με πλήρη καθήκοντα και δύο μηχανικούς επικουρικούς. Με αφορμή την απόφαση του Δήμου να αναθέσει παράλληλα καθήκοντα επίβλεψης του έργου της αποχέτευσης στους δύο μοναδικούς μηχανικούς που στελεχώνουν την Υπηρεσία Δόμησης (πολεοδομία), θα θέλαμε να διευκρινίσουμε τα ακόλουθα:

  • Όλα τα τεχνικά επαγγέλματα περνούν μια παρατεταμένη κρίση ως αποτέλεσμα της μείωσης της οικοδομικής δραστηριότητας στην περιοχή μας κατά ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.

  • Οι πολεοδομίες, μετά από μεγάλο αγώνα όλου του τεχνικού κόσμου, περιήλθαν στην αρμοδιότητα των Δήμων με βασικό επιχείρημα τον υπό κανόνες, αναπτυξιακό τους χαρακτήρα. Από το 2008 ο Δήμος Αλμωπίας έχει στα συρτάρια του τις εγκριμένες από το ΓΠΣ επεκτάσεις όλων των οικισμών του διευρυμένου Δήμου Αλμωπίας χωρίς όμως να προχωρεί την πολεοδομική διαδικασία που απαιτείται για να γίνουν οριστικές οι επεκτάσεις αυτές και φυσικά να ανοίξουν δουλειές για έναν κόσμο που πραγματικά υποφέρει.

  • Πάγιο αίτημά μας εδώ και μια πενταετία, με έμφαση τα τελευταίαχρόνια της κρίσης ήταν και δυστυχώς συνεχίζει να είναι, η άμεση έναρξη και η σύντομη ολοκλήρωση των απαιτούμενων πολεοδομικών διαδικασιών.

  • Είναι γνωστή η διαμάχη μας με την προηγούμενη δημοτική αρχή γιατο θέμα της μη λειτουργίας της πολεοδομίας. Η σημερινή δημοτική αρχή διέθεσε έναν μηχανικό για το σύνολο των αρμοδιοτήτων της πολεοδομίας με αποτέλεσμα να διεκπεραιώνονται τα τρέχοντα και οι επεκτάσεις των οικισμών να μένουν στο συρτάρι μαζί με τις δουλειές που θα μπορούσαν να δώσουν.

  • Σήμερα μαθαίνουμε ότι ο Δήμος αποφάσισε να αναθέσει σε αυτόν τον μηχανικό και παράλληλα καθήκοντα και μάλιστα αυτά της επίβλεψης του έργου της αποχέτευσης.

Αναρωτιόμαστε συνεπώς με ποια κριτήρια ιεραρχούνται οι προτεραιότητες της δημοτικής ηγεσίας και αν οι σκοποί που η ιεράρχηση αυτή εξυπηρετεί, είναι συμβατοί με την ισόρροπη και ισότροπη μείωση των δεινών της κρίσης στον τόπο μας.

Σημειώνουμε αποσαφηνίζοντας τη στάση μας που ίσως παρεξηγηθεί από κάποιους: δεν παίρνουμε θέση σε οποιαδήποτε ενδοϋπηρεσιακή διαμάχη. Άλλωστε οι δημοτικές υπηρεσίες εποπτεύονται από την πολιτική ηγεσία του Δήμου.

Οι προβληματισμοί μας σχετικά με την πολεοδομία δεν αποτελούν έκφραση του φόβου μας για παρακώλυση των επαγγελματικών δραστηριοτήτων μας στην πολεοδομία. Άλλωστε ο νόμος είναι σαφής ως προς τις προθεσμίες που αφορούν διεκπεραίωση υποθέσεων της πολεοδομίας και εμείς είμαστε πλέον αποφασισμένοι να εφαρμοστεί.

Ως επιστημονικός σύλλογος και πρωτίστως ως κομμάτι αυτού του τόπου αγωνιούμε για την κοινή μας τύχη και αγωνιζόμαστε για το κοινό μας μέλλον χωρίς πολιτικές παρωπίδες σε μυωπικά άλογα.

Αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Γιαννιτσών

Την Τρίτη 8 Φεβρουαρίου, από 20.30 έως 01.00, θα τελεσθεί Αγρυπνία στον Ιερό Ναό Αγίας Παρασκευής Γιαννιτσών επί τη εορτή του αγίου ιερομάρτυρος Χαραλάμπους.

Απόβαση αγροτών στην Αθήνα: Κατεβαίνουν στη Βουλή με τα τρακτέρ!

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες και δηλώνουν ανυποχώρητοι μπροστά στα σχέδια της κυβέρνησης - Τα τρακτέρ θα φτάσουν στο Σύνταγμα την Παρασκευή - 24ωρο μπλόκο στα Τέμπη.

Στην Αθήνα θα «χτυπήσει» την Παρασκευή (12/2) ο παλμός των αγροτικών κινητοποιήσεων μετά την ομόφωνη απόφαση των εκπροσώπων των αγροτών από τα 68 μπλόκα που συμμετείχαν στην πανελλαδική συνάντηση της Νίκαιας.
Οι αγρότες αποφάσισαν να μετακινηθούν στην Αθήνα με τρακτέρ και λεωφορεία και να «στρατοπεδεύσουν» στο Σύνταγμα, τουλάχιστον για δύο μέρες, ανάλογα και με τις καιρικές συνθήκες.
Παράλληλα από τη σήμερα προχωρούν σε νέα κλιμάκωση των κινητοποιήσεων με αύξηση των αριθμών των ωρών αποκλεισμού των δρόμων στα μπλόκα συντονισμένα.
Επίσης, αποφάσισαν να μην μετάσχουν στην συνάντηση της Τρίτης (9/2) στην Βουλή που έχει συγκαλέσει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στο πλαίσιο συνεδρίασης θεσμικής επιτροπής της Βουλής.
Όπως ανέφεραν, ακόμη και οι αγρότες μπλόκων που δεν συμμετείχαν στην Κυριακάτικη συνάντηση της Νίκαιας δεν θα λάβουν μέρος -σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουν- στην συνάντηση της Τρίτης.
2462989
Όσον αφορά στο κοινό πλαίσιο αιτημάτων που διαμορφώθηκε αυτό επικεντρώνεται στους ακόλουθους άξονες:
  • Αφορολόγητο στις 12.000 ευρώ κατ άτομο. Στο συγκεκριμένο θέμα «έκανε πίσω» το μπλόκο Νίκαιας το οποίο είχε θέσει ως αίτημα τις 30.000 αφορολόγητο αλλά όχι «ατομικό», «οικογενειακά» προκειμένου να υπάρξει κοινή συνισταμένη στην διατύπωση των αιτημάτων.
  • Ζητούν απόσυρση του ασφαλιστικού και του φορολογικού αλλά και κατάργηση φορολογικών μέτρων που έχουν ληφθεί μέχρι τώρα για τον κλάδο, όπως επίσης και των τεκμηρίων διαβίωσης.
  • Αφορολόγητο πετρέλαιο και κατάργηση του ΦΠΑ για τα αγροτικά μέσα και εφόδια
  • Ρύθμιση των κόκκινων δανείων ώστε να μην κατασχεθούν σπίτια.
  • Να μην ισχύσει η φορολογία σε κρασί και τσίπουρο.
Να σημειωθεί ότι τα Τέμπη έκλεισαν ξανά στις 18:00 το απόγευμα της Κυριακής και για 24 ώρες.
Οι προτάσεις των αγροτών από το μπλόκο των Μικροθηβών
Οι αγρότες του μπλόκου Μικροθηβών, οι οποίοι δεν συμμετείχαν στη σύσκεψη στη Νίκαια, έδωσαν στη δημοσιότητα το δικό τους πλαίσιο προτάσεων για το ασφαλιστικό, το φορολογικό και το κόστος παραγωγής.
Ασφαλιστικό:
  • Τροποποίηση του οικονομικού κριτηρίου για τον ορισμό του «επαγγελματία αγρότη» στον Ν.3874/2010 από 35% ποσοστό γεωργικού εισοδήματος στο συνολικό ατομικό εισόδημα σε 51% τουλάχιστον.
  • Διατήρηση του ΟΓΑ σε αυτόνομο πυλώνα κύριας ασφάλισης των αγροτών.
  • Κάθετη διοικητική και οικονομική διάκριση του ΟΓΑ σε δύο ταμεία. Α) Ταμείο Ασφάλισης Αγροτών στο οποίο θα ενταχθούν οι «επαγγελματίες αγρότες» και οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ που προέκυψαν μετά την καθιέρωση της πρόσθετης ασφάλισης. Β) Ταμείο Προνοιακής Ασφάλισης στο οποίο θα ενταχθούν όλες οι υπόλοιπες κατηγορίες ασφαλισμένων σήμερα στον ΟΓΑ.
  • Διατήρηση των 7 κατηγοριών ασφάλισης που υπάρχουν σήμερα για τους «επαγγελματίες αγρότες» με τις τιμές ασφαλιστικής εισφοράς που ισχύουν σήμερα.
  • Απόδοση ισόποσων ασφαλιστικών εισφορών στο ΤΑΑ εκ μέρους όσων ασφαλισμένων ή συνταξιούχων άλλων Φορέων Κύριας Ασφάλισης θα εξακολουθούν να έχουν γεωργικό εισόδημα, είτε απευθείας ως ασφαλιστικές εισφορές ΤΑΑ είτε μέσω αυξημένου συντελεστή φορολογίας εισοδήματος για την άσκηση γεωργικής δραστηριότητας πέραν του 13% που ισχύει για τους «επαγγελματίες αγρότες». Το ποσό που αναλογεί στο πέραν του 13% ποσοστού αποδίδεται στο ΤΑΑ.
  • Εφαρμογή για μία τριετία 2016-2019 του ως άνω συστήματος και εκπόνηση αναλογιστικής μελέτης μετά το τέλος της τριετίας για την οικονομική βιωσιμότητα του ασφαλιστικού ταμείου ΤΑΑ καθώς και λήψη διορθωτικών μέτρων αν αποδειχθεί ότι απαιτούνται.
Φορολογικό
  • Τροποποίηση του οικονομικού κριτηρίου για τον ορισμό του «επαγγελματία αγρότη» στον Ν.3874/2010 από 35% ποσοστό γεωργικού εισοδήματος στο συνολικό ατομικό εισόδημα σε 51% τουλάχιστον.
  • Εφαρμογή του Ν. 4172/2013 σε όσους πληρούν το ως άνω κριτήριο μετά την τροποποίησή του, για τη φορολόγηση του γεωργικού εισοδήματος και ταυτόχρονη κατάργηση της τροπολογίας Βαλαβάνη στον Ν. 4328 άρθρο 2 παρ.1. Δηλαδή, φορολόγηση των «επαγγελματιών αγροτών» με 13% στο καθαρό κέρδος που προκύπτει ως λογιστικό αποτέλεσμα των βιβλίων-στοιχείων και 27,5% προκαταβολή φόρου για το επόμενο έτος χωρίς καμία προσθήκη ενισχύσεων.
  • Οι διατάξεις του προσχεδίου για όποιους άλλους συντελεστές σταδιακά αυξανόμενους εφαρμόζονται στις λοιπές κατηγορίες αγροτών.
  • Η επιβεβαίωση εκπλήρωσης του οικονομικού κριτηρίου γίνεται με τα φορολογικά στοιχεία του προηγούμενου έτους, ή με την προσκόμιση βεβαίωσης του ΚΕΠΠΥΕΛ κατά την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, ή με τα υποβαλλόμενα στοιχεία του τρέχοντος έτους απευθείας από το ΚΕΠΠΥΟ του υπουργείου Οικονομικών.
  • Κόστος Παραγωγής
Κόστος παραγωγής
  • Μείωση συντελεστή ΦΠΑ στα γεωργικά εφόδια για όλους.
  • Ανάπτυξη σύγχρονου συστήματος για μειωμένο φόρο κατανάλωσης πετρελαίου στους «επαγγελματίες αγρότες», με χρήση δεικτών κατανάλωσής του, ανά είδος καλλιέργειας και ανά στρέμμα.
  • Για την ίδια κατηγορία «επαγγελματιών αγροτών» μείωση της τιμής ηλεκτρικής ενέργειας για αγροτική χρήση.
  • Αυστηρός έλεγχος εκ μέρους του κράτους στις εναρμονισμένες πρακτικές που αναπτύσσονται σε βάρος των αγροτών στον τομέα των εφοδίων και στον τομέα εμπορίας- διακίνησης των αγροτικών προϊόντων.
  • Ετήσιο χρονοδιάγραμμα καταβολής των ενισχύσεων-αποζημιώσεων, που θα τηρείται εκ μέρους των Οργανισμών του ΥΠΑΑΤ. (ΕΛΓΑ-ΟΠΕΚΕΠΕ)
  • Άμεση προκήρυξη των μέτρων ΠΑΑ 2014-2020 για την υλοποίηση δράσεων μείωσης του κόστους των γεωργικών εκμεταλλεύσεων.
  • Άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών προσδιορισμού των οριστικών ατομικών δικαιωμάτων καθώς και ολοκλήρωση της καταβολής της ενιαίας ενίσχυσης 2015.

Στα δύο έχει «κοπεί» η Ελλάδα από τα μπλόκα της Φθιώτιδας
Αγρότες από Φθιώτιδα έχουν κλείσει δύο κομβικά σημεία της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας, στο 210ο χλμ. στην Ανθήλη και στο 200ό χλμ. στον κόμβο του Μπράλου.
Εκατοντάδες φορτηγά είναι συγκεντρωμένα μέσα στην πόλη της Λαμίας, καθώς έχουν γεμίσει ασφυκτικά με νταλίκες οι διάφοροι χώροι που έχει εξασφαλίσει η αστυνομία. Είναι χαρακτηριστικό ότι τα μεγάλα φορτηγά που έχουν κατεύθυνση από Λαμία προς Αθήνα δεν είναι δυνατόν να περάσουν από τους παράδρομους και ακινητοποιούνται σε μεγάλους χώρους μέσα στη Λαμία από την αστυνομία.
Στο μπλόκο των αγροτών που βρίσκεται στο 210ο χλμ. της εθνικής οδού, στο ύψος της Ανθήλης, οι αγρότες έχουν κλείσει και τους παράδρομους χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να περάσει ακόμα και ΙΧ αυτοκίνητο. Η διέλευση επιτρέπεται μόνο σε λεωφορεία, μέσα από παράδρομο.
Ανά διαστήματα οι αγρότες που είναι στον κόμβο Μπράλου ανοίγουν μια μικρή δίοδο για να απεγκλωβιστούν τα αυτοκίνητα που έχουν κατεύθυνση από Αθήνα προς Λαμία και παραμένουν στην εθνική οδό. Αυτά εκτρέπονται προς τον δρόμο Λαμίας-Άμφισσας και στη συνέχεια μέσα από επαρχιακούς δρόμους κατευθύνονται προς τη Λαμία. Ωστόσο σε ό,τι αφορά τα μεγάλα φορτηγά που κινούνται με κατεύθυνση από την Άμφισσα προς Λαμία, ακινητοποιούνται στο ύψος της Γραβιάς, όπου έχουν δημιουργηθεί ουρές από φορτηγά.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα δύο μπλόκα, από τη στιγμή που οι αγρότες κλείνουν συγχρόνως τόσο την εθνική οδό όσο και τους παράδρομους η Ελλάδα «κόβεται» στα δύο, καθώς δεν υπάρχει διέξοδος για να μπορέσουν να κινηθούν τα αυτοκίνητα παρά μόνο κάποιοι μικροί και εγκαταλειμμένοι επαρχιακοί δρόμοι από τους οποίους οδηγούνται μόνο τα Ι.Χ.
Η εικόνα στα υπόλοιπα μπλόκα
Κλειστό παραμένει για ακόμα μία ημέρα το τελωνείο του Προμαχώνα στα σύνορα της Ελλάδας με τη Βουλγαρία και η ουρά που σχηματίζουν νταλίκες και φορτηγά υπερβαίνει πλέον τα 30χλμ. Το συγκεκριμένο μπλόκο, με τη δύναμη των τρακτέρ να ξεπερνά τα 1.400, αποτελεί ένα από τα πιο σθεναρά.
promaxonas
Στο μεταξύ, το μπλόκο στο τελωνείο της Εξοχής, στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, άνοιξε στις 12:00 το μεσημέρι της Κυριακής, οπότε έληξε ο 24ωρος αποκλεισμός, αλλά έκλεισε και πάλι στις 15:00.
Υπό κατάληψη η Εγνατία οδός στον κόμβο των Κερδυλλίων, με το μπλόκο να αριθμεί περισσότερα από 800 τρακτέρ.
Στο νομό Κιλκίς έχουν στηθεί δύο μπλόκα στα τελωνεία των Ευζώνων στα σύνορα της Ελλάδας με τα Σκόπια και στην Δοϊράνη, σύνορα Ελλάδας με τα Σκόπια. Στο μεν πρώτο συνεχίστηκε και την Κυριακή ο αποκλεισμός (12:00-15:00 και 19:00-22:00), ενώ στο δεύτερο που ακολούθησε τον 24ωρο αποκλεισμό, στις 12:00 άνοιξε το τελωνείο για λίγες ώρες καθώς έκλεισε και πάλι 19:00-22:00. Και στα δύο μπλόκα συνολικά συμμετέχουν περισσότερα από 800 τρακτέρ.
euzones
Στα διόδια των Μαλγάρων, όπου υπερβαίνουν τα 800 τα τρακτέρ που βρίσκονται παρατεταγμένα, ο αποκλεισμός ξεκίνησε το Σάββατο στις 12:00 το μεσημέρι και θα συνεχιστεί «μέχρι και τη Δευτέρα», τόνισε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο αγρότης Χαλάστρας, Αχιλλέας Καμπούρης, επικεφαλής του συντονιστικού.
Σε επ' αόριστον αποκλεισμό βρίσκεται ο κόμβος του Νησελίου επί της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκης -Βέροιας. Στο μπλόκο η δύναμη μετρά περισσότερα από 750 τρακτέρ.
Στον κόμβο της Κουλούρας (Ημαθία), επί της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκης- Βέροιας καθημερινά γίνεται συμβολικός αποκλεισμός μιας ώρας το απόγευμα από τις 16:00, ενώ υπενθυμίζεται ότι η δύναμη στο μπλόκο υπερβαίνει τα 400 τρακτέρ.
Στο Νομό Πέλλας, η απόφαση που ελήφθη σε επίπεδο νομού αφορά στα εξής: σε Έδεσσα και Αμύνταιο γίνεται αποκλεισμός 12:00-13:00 και 19:00-21:00 το βράδυ, ενώ σε Μελίσσι, Μαυροβούνι, Μεσσημέρι και Αλυσίδα Άρνισσας κλείνουν 17:30-20:30.
Στο Νομό Θεσσαλονίκης έχουν στηθεί μπλόκα, συνολικής δυναμικότητας άνω των 600 τρακτέρ στο Δερβένι (12:00-18:00 κλειστά), στην αερογέφυρα Θέρμης επί της Μουδανίων, στα «πράσινα φανάρια» και το μπλόκο επί της διασταύρωσης του κρατικού αερολιμένα (12:00-16:00 κλειστά). Τα άλλα δύο μπλόκα θα κλείνουν σε συνεννόηση και εναλλάξ. Στις 12:00 το μεσημέρι της Κυριακής έληξε ο 24ωρος αποκλεισμός στο μπλόκο στην Χαλκηδόνα, με τη δύναμη στην περιοχή να υπερβαίνει τα 550 τρακτέρ.
Στο Νομό Χαλκιδικής, έχουν στηθεί τέσσερα μπλόκα στον κόμβο Γοματίου στην Ιερισσό, στα Νέα Μουδανιά, στη Νέα Καλλικράτεια και στον Πολύγυρο, με περίπου 600 συνολικά τρακτέρ, ενώ συμμετέχουν περισσότεροι από 80 μελισσοκόμοι.
Μόνο δύο ώρες (12:00-14:00) μένει ανοικτή η ΕΟ Αντιρρίου-Ιωαννίνων, στον κόμβο του Κεφαλόβρυσου στην Αιτωλοακαρνανία, αφού οι αγρότες αποφάσισαν νέο πολύωρο αποκλεισμό του δρόμου, από τις 14:00 το μεσημέρι της Κυριακής, μέχρι τις 10:00 το πρωί της Δευτέρας.
Στην Αιτωλοακαρνανία, την Κυριακή οι αγρότες απέκλεισαν την εθνική οδό Αμφιλοχίας-Λευκάδας, από τις 11:00 έως 17:00 στο ύψος του κόμβου του Αγίου Νικολάου.
2462547
Αγρότες της Ναυπακτίας, απέκλεισαν επίσης την Κυριακή την εθνική οδό Αντιρρίου-Ιτέας (12:00-15:00) στον κόμβο του Ξηροπήγαδου, στην περιμετρική της Ναυπάκτου.
Ακόμη, αγρότες από την ευρύτερη περιοχή του Μεσολογγίου, απέκλεισαν την εθνική οδό Αντιρρίου-Ιωαννίνων από τις 17:00 έως και τις 20:00, στη γέφυρα του ποταμού Εύηνου.
Στην Αχαΐα, αγρότες απέκλεισαν την ΕΟ Πατρών-Πύργου από τις 16:00 έως τις 22:00 στον κόμβο της Κάτω Αχαΐας.
Στην κινητοποίηση της Παρασκευής στο Σύνταγμα ανακοίνωσαν ότι θα συμμετάσχουν και οι αγρότες από το Ηράκλειο της Κρήτης.
Εν τω μεταξύ, παραμένει το μπλόκο στην είσοδο του Οροπεδίου Λασιθίου, ενώ αποχώρησαν οι αγρότες από το μπλόκο του Καρτερού, όπως είχε αποφασισθεί, προκειμένου να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους με καταλήψεις δημόσιων κτιρίων, όπως της Α' ΔΟΥ.

 
 
newsbomb.gr

Αναγέννηση Δωροθέας - Μακεδονικός Έδεσσας 2-2

Αρνούμενοι να χάσουν οι παίκτες του Μακεδονικού Έδεσσας κατάφεραν να αλλάξουν την κακή εικόνα που είχαν στο πρώτο μισό του αγώνα και να φύγουν με την ισοπαλία από την δύσκολη έδρα της Αναγέννησης Δωροθέας.

Σημαντικές παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο των Προμάχων

Σημαντικές παρεμβάσεις για την βελτίωση και την προστασία του οδικού δικτύου Προμάχων σε χρονίζοντα προβλήματα που οδηγούσαν στην καταστροφή τους, προχωρά ο Δήμος Αλμωπίας.

Ήδη έχει κατασκευαστεί τοιχίο αντιστήριξης σε τμήμα του οδικού δικτύου εντός του οικισμού.

Επίσης, ξεκίνησε η συντήρηση και άλλου μεγαλύτερου τμήματος, έξω από τον οικισμό, με την κατασκευή αποστραγγιστικού αύλακα για την προστασία του οδοστρώματος που έχει διαβρωθεί και καταστραφεί σε μεγάλο του τμήμα.

Το έργο υλοποιείται από το τεχνικό πρόγραμμα του 2015.

Δήμος Αλμωπίας: Επίσκεψη στο Νεγκότινο στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας «Bee-economy»

Επίσκεψη στον Δήμο Νεγκότινο πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Αλμωπίας κ. Δημήτρης Μπίνος μαζί με τους Αντιδημάρχους κ. Γιώργο Τσιμτσιρίδη και κ. Γιάννη Κετικίδη και με τον εξωτερικό συνεργάτη κ. Νίκο Τσίμα, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος διασυνοριακής συνεργασίας «Bee-economy», για τη στήριξη της μελισσοκομίας μέσω δράσεων έρευνας, εκπαίδευσης και προώθησης και αφορά στο τομέα της Οικονομικής Ανάπτυξης.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης συζητήθηκαν τεχνικά θέματα, καθώς επίσης και η πορεία υλοποίησης των προγραμμάτων που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο. Επιπλέον, δρομολογήθηκαν όλες οι δημοπρασίες που αφορούν στην υλοποίηση και διαπιστώθηκε το θετικό κλίμα και η αγαστή συνεργασία απ’ όλες τις πλευρές.

Επιπλέον, στα πλαίσια της νέας πρόσκλησης συζητήθηκε και ένα νέο project που αφορά στην αγροτική οικονομία και συγκεκριμένα στην διαχείριση υδάτων και σε περιβαλλοντικές παρεμβάσεις.

Τέλος, ο Δήμαρχος και συνεργάτες του ξεναγήθηκαν στο Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου και στον Αρχαιολογικό Χώρο Στόβων.



Η πράξη «Bee-economy» εστιάζει σε τρεις άξονες:
 
Πρώτος άξονας των ερευνητικών δραστηριοτήτων. Μεταξύ άλλων, θα ερευνηθούν τρόποι για τη βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής, η δυνατότητα τοπικής ταυτότητας προώθησης των προϊόντων και η προετοιμασία φακέλων για πιστοποιήσεις ποιότητας. Το μέλι αλλά και τα υπόλοιπα μελισσοκομικά προϊόντα της Αλμωπίας είναι υψηλής ποιότητας και τώρα θα δοθεί η δυνατότητα αυτό να πιστοποιηθεί. Το ίδιο θα συμβεί και στο Νεγκότινο.

Δεύτερος άξονας της εκπαίδευσης, με την προετοιμασία και υλοποίηση δύο εκπαιδευτικών κύκλων του Σχολείου της Μελισσοκομίας. Έχει επιλεγεί η αίθουσα στο πρώην Δημαρχείο Εξαπλατάνου, η οποία θα ανακαινιστεί και θα φιλοξενήσει το Σχολείο, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό. Εκτός από την εκπαίδευση, θα γίνει και συμβουλευτική προς τους μελισσοκόμους, τους ήδη επαγγελματίες αλλά και τους ενδιαφερόμενους.

Τρίτος άξονας η ανάπτυξη εμπορικών εργαλείων για την προώθηση των μελισσοκομικών προϊόντων.

ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Δείτε τα αποτελέσματα των αγώνων της Κυριακής 7/2

ΕΠΣ ΠΕΛΛΑΣ: Δείτε τα αποτελέσματα των αγώνων της Κυριακής 7/2

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *