Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

Προτεραιότητα στις προσλήψεις δασκάλων και νηπιαγωγών δίνει το Υπουργείο Παιδείας

Δεν πραγματοποιήθηκαν προσλήψεις αναπληρωτών μέσω τακτικού προϋπολογισμού στους κλάδους ΠΕ05- Γαλλικής Γλώσσας και ΠΕ07 Γερμανικής Γλώσσας για το λόγο ότι το Υπουργείο Παιδείας έδωσε προτεραιότητα στην κάλυψη των κενών σε δασκάλους και νηπιαγωγούς δαπανώντας στις
δυο αυτές ειδικότητες τις 1566 πιστώσεις. Το παραπάνω προκύπτει από απάντηση που έδωσε το Υπουργείο Παιδείας σε ερώτηση για τα κενά σε ειδικότητες ξένων γλωσσών.

Οι περιορισμένες πιστώσεις του κρατικού προϋπολογισμού οδήγησαν το Υπουργείο Παιδείας στο να καλύψει πολλά από τα κενά μέσω πιστώσεων από το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) κατόπιν σχετικών ενεργειών της Ειδικής Υπηρεσίας Εφαρμογών Εκπαιδευτικών Δράσεων του Υπουργείου Παιδείας. 

Στο πλαίσιο των υλοποίησης των συγχρηματοδοτημένων πράξεων πραγματοποιήθηκαν χιλιάδες προσλήψεις σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία. Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων το Υπουργείο Παιδείας με τα στοιχεία που παραθέτει αναφέρει ότι έγιναν 2980 προσλήψεις που κατανέμονται ως εξής:




Αγγλικής : 447


Καλλιτεχνικών : 805


Γυμναστές : 188


Μουσικής : 538


Πληροφορικής : 247


Θεατρικών Σπουδών : 701


Δραματικής Τέχνης : 54


Το Υπουργείο Παιδείας τονίζει για ακόμη μια φορά ότι το αίτημα του στις 13.11.2013 για την χορήγηση 1500 συμπληρωματικών πιστώσεων για πρόσληψη αναπληρωτών απορρίφθηκε.






ΠΗΓΗ: newsbeast.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *