Τρίτη, 19 Φεβρουαρίου 2019

Υπεβλήθη από τον ΟΣΕ στο Υπουργείο πλήρης πρόταση για ένταξη του Προαστιακού μέσω Γιαννιτσών στο ΕΣΠΑ

Γιάννης Σηφάκης: Υπεβλήθη από τον ΟΣΕ στο Υπουργείο πλήρης πρόταση για ένταξη του Προαστιακού μέσω Γιαννιτσών στο ΕΣΠΑ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών – Το Υπουργείο το έχει θέσει σε υψηλή προτεραιότητα

Ο βουλευτής είχε συναντηθεί πρόσφατα με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Θανάση Βούρδα και επικοινώνησε σήμερα με τον Γενικό Διευθυντή Δικτύων του ΟΣΕ Γρηγόρη Σαμπατακάκη και την υπεύθυνη της επιτελικής δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Κουρτέση Αθηνά για την πορεία του πολύ σημαντικού αναπτυξιακού έργου «Προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Έδεσσας μέσω Γιαννιτσών με παράκαμψη προς Αριδαία».

Ο Γενικός Γραμματέας Θανάσης Βούρδας έχει διαβεβαιώσει τον βουλευτή ότι για το Υπουργείο το έργο βρίσκεται σε υψηλή προτεραιότητα για ένταξη του σε πρόγραμμα. Στο ΕΣΠΑ του Υπουργείου ( μελέτη και κατασκευή) ή στο CEF. 

Ο Γενικός Διευθυντής Δικτύων του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης ενημέρωσε τον βουλευτή ότι ο ΟΣΕ υπέβαλε τον πλήρη φάκελο της πρότασης στο Υπουργείο. 

Η κ. Κουρτέση Αθηνά επιβεβαίωσε ότι ο φάκελος παρελήφθη από τον ΟΣΕ και γίνονται οι απαραίτητες ενέργειες για την προώθηση του.

Ο Γιάννης Σηφάκης επανέλαβε την αναπτυξιακή σημασία του έργου και την δέσμευση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στο αναπτυξιακό συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας ότι το έργο αυτό θα προωθηθεί κατά προτεραιότητα και ζήτησε την άμεση προώθηση του έργου στο ΕΣΠΑ του Υπουργείου.

Ο βουλευτής θα παρακολουθεί από πολύ κοντά την εξέλιξη του θέματος και θα ενημερώνει σχετικά τους πολίτες της Πέλλας. 

Το σύνολο του κόστους του έργου ( συμπεριλαμβανομένων των αναγκαίων μελετών) προϋπολογίζεται σε 200 εκατ. € αλλά αναμένεται το τελικό κόστος του (μετά την έκπτωση της δημοπρασίας) να κυμανθεί περί τα 130 εκατ. ευρώ. Στον προϋπολογισμό πρέπει να προστεθεί και το κόστος των αναγκαίων απαλλοτριώσεων στα σημεία που δεν υπάρχει ήδη απαλλοτριωμένη ζώνη. 

Το έργο περιλαμβάνει συνοπτικά: 

Την κατασκευή νέας μονής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής μήκους 88,7 km με πλάτος τυπικής διατομής 6,60 m Άγιος Αθανάσιος – Χαλκηδώνα – Κουφάλια- Πέλλα – Νέα Πέλλα – Γιαννιτσά – Γαλατάδες/Καρυώτισσα – Δάφνη/Καλύβια – Σκύδρα

Την κατασκευή παράκαμψης Σκύδρα – Αριδαία. 

Η συχνότητα των συρμών θα είναι ανά 1 ώρα με αριθμό μετακινούμενων επιβατών και κατά τις δύο κατευθύνσεις 8000 επιβάτες/ ημέρα. Ο χρόνος απλής διαδρομής θα είναι 1h 08’ για την Έδεσσα, 55’ για την Σκύδρα και 1h 15’ για Αριδαία. 

Θα τοποθετηθούν 25 ΑΣΙΔ ( αυτόματο σύστημα ισόπεδης διάβασης) και θα αναβαθμιστεί μέσα από το έργο και ο σταθμός Γέφυρα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *