Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Αφιέρωμα ialmopia: Ο συντοπίτης μας Σωτήρης Θωμαϊδης στην ελληνική Modus Vivendi!

Αφιέρωμα ialmopia: Ο συντοπίτης μας Σωτήρης Θωμαϊδης στην ελληνική Modus Vivendi!



Η Modus Vivendi (σ.σ. τρόπος ζωής στα λατινικά) δρύθηκε το 1989 από τον σχεδιαστή Χρήστο Μπιμπίτσο και που σήμερα εξάγει το σύνολο της παραγωγής της, που ράβεται στην Θεσσαλονίκη, και στις πέντε ηπείρους. Μία εταιρεία, που σε αντίθεση με τις περισσότερες εγχώριες εταιρείες ενδυμάτων, δεν έκρυψε ποτέ την ελληνική της καταγωγή αλλά αντίθετα την έκανε σημαία τόσο για να προωθήσει τα προϊόντα της όσο και για προβάλει την χώρα μέσα από τις προσεγμένες φωτογραφικές παραγωγές της. Το WE του news247 πήρε απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματα που είχε από τον Χρήστο Δημητριάδη ο οποίος τα τελευταία είκοσι χρόνια είναι επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων.

Η εταιρεία




Η Modus Vivendi είναι μία εταιρεία αποκλειστικά προσανατολισμένη προς τον άνδρα. Στο παρελθόν είχαν γίνει κάποιες προσπάθειες και στην γυναικεία ένδυση αλλά επιεικώς θα τις χαρακτήριζα ατυχείς. Έτσι συνεχίσαμε μόνο με ανδρικά εσώρουχα, ενώ σε ορισμένες συλλογές υπάρχουν και κάποια αξεσουάρ και αθλητικά είδη.

Από τα 25 χρόνια της πορείας μας, τα τελευταία πέντε είμαστε αποκλειστικά στο εξωτερικό. Πραγματοποιούμε εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτή μας την στροφή μας προς το εξωτερικό. Υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση και πολύ πιο αξιοκρατική η αξιολόγηση της δουλειάς μας. Κύριες αγορές που δουλεύουμε είναι η Ευρώπη, με την Γαλλία να καταλαμβάνει το 30-40% των πωλήσεων μας, και η Αμερική.



Σε επίπεδο χονδρικής μπορεί κανείς να μας βρει μέσω συνεργατών μας σε 50 σημεία πώλησης με πιο “ακραία” το Τόκιο, την Αυστραλία, Καναδά, Κίνα και Νότιο Αφρική. Παράλληλα μέσω του e-shop παραδίδουμε τα προϊόντα μας σε όλο τον πλανήτη. Για παράδειγμα σήμερα έφυγε μία παραγγελία για Βιετνάμ.

Η παραγωγή

Σε όλες τις χώρες πηγαίνουμε ως επώνυμο προϊόν και ως Made in Greece. Επιμένουμε να παράγουμε εδώ αν και το κόστος μερικά χιλιόμετρα πιο βόρεια είτε στα Σκόπια είτε στην Βουλγαρία θα μπορούσε να είναι στο μισό είτε λόγω του εργατικού είτε λόγω των πρώτων υλών. Είναι μία επιλογή που έχει να κάνει με το δικό μας τρόπο ζωής (Modus Vivendi).

Πρώτον δεν θέλαμε να θυσιάσουμε την δική μας ποιότητα ζωής στον βωμό του μεγαλύτερου κέρδους και δεύτερον, που μπορεί να ακουστεί και λίγο παραπάνω ουτοπικό από ότι είναι, ότι μέσα από αυτή την παραγωγική διαδικασία ζούνε τουλάχιστον 15 οικογένειες στην πόλη και όταν μάλιστα αυξάνεται η παραγωγή πέρα από την δική μας μονάδα, δίνουμε δουλειά και σε άλλα συνεργεία στην Θεσσαλονίκη.

Οι πελάτες




Στην Ελλάδα μπορεί να μην υπάρχουν εξειδικευμένα καταστήματα ανδρικών εσωρούχων αλλά στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα. Για παράδειγμα στο Παρίσι είμαστε στο μεγαλύτερο από αυτά που είναι ένας χώρος 700 τ.μ..



Αυτό που ίσως έχει ενδιαφέρον είναι ότι υπάρχει ένα 5% των πελατών μας που είναι γυναίκες. Αυτό που είχαμε παρατηρήσει στο κατάστημα μας στο Κολωνάκι αλλά και σήμερα μέσα απο το e-shop μας είναι ότι οι γυναίκες αγοράζουν εσώρουχα για τους συντρόφους τους με τα δικά τους κριτήρια και αυτές είναι κυρίως οι “υπεύθυνες” που πλέον έχουν εισέλθει τα έντονα χρώματα όπως μοβ και φούξια στα ανδρικά εσώρουχα.

Η “χαμένη” τιμή των εσωρούχων




Οι τιμές των ανδρικών εσωρούχων στην Ελλάδα είναι υψηλές. Τόσο για τα εγχώρια που δεν δικαιολογείται, καθώς ένα μεγάλο μέρος τους παράγεται στην Βουλγαρία και το κόστος παραγωγής είναι πολύ χαμηλό, όσο και τα εισαγόμενα.

Τα περισσότερα από τα σήματα που στην Ελλάδα θεωρούνται “ονόματα” στην Αμερική μπορεί να είναι ευρείας κατανάλωσης και να μην χαίρουν λόγω και της ποιότητας τους της εκτίμησης που έχουν στην ελληνική αγορά.

Σε ότι αφορά τα δικά μας προϊόντα, δυστυχώς ή ευτυχώς, με βάση την απαίτηση των συνεργατών μας στο εξωτερικό οι τιμές μας έχουν εμφανίσει μία άνοδο καθώς έχει εκτιμηθεί τόσο η ποιότητα πρώτων υλών και ραφής όσο και το σχέδιο μας.






Ελληνική πραγματικότητα

Είναι περίεργο που στην Ελλάδα δεν ασχολούνται μαζί μας. Στα 25 χρόνια λειτουργίας μας είστε μόλις το δεύτερο Μέσο που μας “ενοχλεί”. Η αλήθεια είναι ότι για να ασχοληθούν μαζί σου στην Ελλάδα πρέπει να μπεις στα γρανάζια ενός συστήματος που εμείς δεν έχουμε καθόλου την διάθεση να ασχοληθούμε.

Μας ενδιαφέρει μόνο η δουλειά μας. Βγάζουμε δύο συλλογές κάθε χρόνο και ο Χρήστος Μπιμπίτσος είναι αυτός που θα κάνει το σχέδιο, το πατρόν θα ράψει και θα τεστάρει το πρώτο δείγμα ενώ εγώ θα πρέπει να έχω τον έλεγχο της προώθησης των προϊόντων μας.

Αντίθετα στο εξωτερικό η δουλειά μας αναγνωρίζεται και αρκετά έντυπα έχουν φιλοξενήσει δημιουργίες μας και συνεντεύξεις. Για παράδειγμα τον περασμένο Σεπτέμβριο μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες της Ζυρίχης, η 20minuten, έκανε ημισέλιδη αναφορά στην εταιρεία μας ενώ φέτος τον Μάρτιο το Βερολινέζικο περιοδικό Du+Ich είχε για εμάς ένα πολυσέλιδο άρθρο που μας συγκίνησε ιδιαίτερα καθώς ανέφερε ότι η Ελλάδα πέρα από Ακρόπολη, Κάλλας και φέτα εξάγει και εσώρουχα.

Διάφορες φωτογραφίες από την δουλειά του συντοπίτη μας Σωτήρη Θωμαϊδη:





ialmopia.gr | news247

1 comments:

Το ialmopia.gr επιτρέπει στον χρήστη να αναρτά τα σχόλια και τις απόψεις του σε επίκαιρα θέματα/συζητήσεις. Τα σχόλια και οι απόψεις αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τις προσωπικές θέσεις του εκάστοτε χρήστη και δεν υιοθετούνται από το ialmopia.gr. Σε κάθε περίπτωση, ο χρήστης οφείλει να εκφράζεται με τρόπο ώστε να μην παραβιάζει τους ελληνικούς νόμους. Σε αντίθετη περίπτωση, το ialmopia.gr διατηρεί το δικαίωμα να αποκλείει το χρήστη από την εν λόγω υπηρεσία.

Με εκτίμηση, Η συντακτική ομάδα του ialmopia.gr

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *